رئیس پژوهشگاه صنعت نفت آمادگی این پژوهشگاه برای هم‌افزایی با بخش‌های مختلف وزارت نفت و شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران به لحاظ فنی و فناوری برای پیشبرد اهداف کشور در حوزه نفت و گاز را اعلام کرد.
plusresetminus
قطب پژوهشی انرژی کشور آماده هم‌افزایی با شرکت‌های تابع صنعت نفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، عظیم کلانتری‌اصل در نشست شورای پژوهش، فناوری و تجاری‌سازی شرکت ملی نفت ایران که در منطقه عملیاتی خانگیران برگزار شد، گفت: بازدیدهای دوره‌ای برنامه‌ریزی‌شده از سوی مدیریت پژوهش شرکت ملی نفت ایران کار بسیار مهم و برای شناسایی ظرفیت‌ها به‌ویژه در لایه‌های پایینی سازمان‌ها نیازمند ساختار و چابک‌سازی است.
وی گفت: گستره فعالیت‌های پژوهشگاه صنعت نفت بررسی و تحقیق در خصوص اکثر مسائل مربوط به حوزه شرکت ملی نفت شامل اکتشاف، تولید و حوزه ذخیره‌سازی گاز را شامل می‌شود، از این رو در کنار شرکت ملی نفت ایران و دیگر بخش‌های وزارت نفت می‌تواند به لحاظ فنی و فناوری نقش آفرینی کند.
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت ادامه داد: پژوهشگاه صنعت نفت می‌تواند در مسئله حفاظت صنعتی، با توجه به گاز ترش تولیدی منطقه خانگیران، پاکسازی حوضچه‌های مربوط به حفاری و عملیات تولید و به‌طور کلی مسائل زیست محیطی در کنار شرکت نفت مناطق مرکزی ایران کارهای ارزشمندی انجام دهد. این پژوهشگاه آمادگی دارد در پروژه‌های مرتبط با حوزه نفت و گاز به‌صورت مستقل و چه در کنار دیگر شرکت‌های صاحب دانش مشارکت کند.
کلانتری‌اصل تصریح کرد: مرکز نوآوری پژوهشگاه صنعت نفت این امکان را دارد که فناوری‌های عرضه‌شده به شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را با تمام توان اصلاح و تکمیل کند. این کار می‌تواند محصولات کامل‌نشده شرکت‌های فناور را با توافق طرفین به مرحله اجرا یا پایلوت برساند.
وی اظهار کرد: تجربه پژوهشگاه صنعت نفت نشان می‌دهد پروژه‌هایی با موفقیت انجام می‌شود که از سوی گروه سیاستگذار به‌درستی تعریف شده و کارفرما نیز افزون بر نظارت و مشارکت متعهدانه، هدف نهایی پروژه را به‌طور کامل مشخص کرده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjt8ev.uqe88zsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما