مدیرعامل پتروشیمی خراسان اظهار کرد: طرح احداث و نصب استریپر در این مجموعه با هدف جداسازی آمونیاک از پساب خروجی مجتمع و بازگردانی به خط تولید با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
plusresetminus
طرح زیست‌محیطی پتروشیمی خراسان به بهره‌برداری رسید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، طرح بازیافت آمونیاک پتروشیمی خراسان با حضور رییس سازمان محیط زیست و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و جمعی از مسوولان استانی به بهره برداری رسید.
طرح بازیافت آمونیاک پتروشیمی خراسان در راستای کاهش آلایندگی در صنایع و بهبود شرایط زیست‌محیطی به بهره برداری رسید.
 مدیرعامل پتروشیمی خراسان در حاشیه بهره برداری از این طرح اظهار کرد: طرح احداث و نصب استریپر در این مجموعه با هدف جداسازی آمونیاک از پساب خروجی مجتمع و بازگردانی به خط تولید با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
یوسف حسنی افزود: طراحی و اجرای این طرح از سال گذشته به دست مهندسان و متخصصان پتروشیمی خراسان آغاز شد.
وی تخلیه نشدن آمونیاک به فضای محیط زیست شهری، روستایی، زمین‌های کشاورزی، آب‌های سطحی و بازیافت آمونیاک پساب و بازگرداندن آن به چرخه تولید در پتروشیمی از مزایای اجرای این طرح دانست.
مدیرعامل پتروشیمی خراسان یادآور شد: با بهره برداری از این طرح از یک سو محیط زیست پیرامون مجتمع پتروشیمی حفظ می شود و از سوی دیگر بازچرخانی آمونیاک به سمت واحدهای تولیدی مزیت اقتصادی برای این مجتمع به دنبال دارد.


انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgwx9q.ak9xy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما