دادستان عمومی و انقلاب قشم از انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت در این جزیره خبر داد.
plusresetminus
انهدام باند قاچاق سوخت در جزیره قشم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، امید مهدوی مجد دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم اظهار کرد: در نتیجه اقدامات اطلاعاتی و عملیات مشترک مأموران انتظامی و ناوگروه دریابانی با هماهنگی مقام قضایی، یک باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت در جزیره قشم شناسایی و منهدم شد.
وی افزود: اعضای این باند پس از دریافت سوخت از جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌های جزیره قشم و نگهداری آن‌ها در انبارهای خود، در فرصتی مناسب سوخت‌های قاچاق را به وسیله لنج‌های سوخت بر از طریق دریا به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل می‌کردند.
دادستان قشم تصریح کرد: مأموران همچنین پس از شناسایی یک انبار متعلق به اعضای این باند در روستای دولاب جزیره قشم، در بازرسی از محل مورد نظر ۲۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.
مهدوی مجد ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه تاکنون ۴ نفر از اعضای این باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستگیر شده‌اند.
وی یادآور شد: بنابر گزارش ضابطان، تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عوامل و اعضای این باند قاچاق سوخت ادامه دارد و نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب قشم همچنین خاطرنشان کرد: سوخت‌های کشف شده از این باند طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می‌شوند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcjxtev.uqe8yzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما