فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش مواد مکشوفه بیش از ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این زمینه محل مورد نظر پلمپ و پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
plusresetminus
کشف ۴۷ میلیارد مواد شیمیایی قاچاق در پردیس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۴۷ میلیارد ریال مواد شیمیایی قاچاق در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: از این سوله ۷۹ بشکه ۲۲۰ لیتری مواد "پلی یورتان" قاچاق که فاقد هرگونه اسناد و مجوز گمرکی بود کشف شد.
  سردار القاصی مهر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از دپوی مقادیر زیادی مواد شیمیایی"پلی یورتان" قاچاق در یک سوله در خرمدشت مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مأموران پس از احراز صحت موضوع با حکم قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این سوله 79 بشکه 220 لیتری مواد "پلی یورتان" قاچاق که فاقد هرگونه اسناد و مجوز گمرکی بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش مواد مکشوفه بیش از 47 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این زمینه محل مورد نظر پلمپ و پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
سردار القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: از هموطنان درخواست داریم در راستای مبارزه شبانه روزی پلیس با پدیده شوم قاچاق هرگونه خبری در این خصوص را به سامانه فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند . 
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc11qs.2bqi08laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما