اورهال پتروشیمی جم پس از ۴۵ روز بدون حادثه و با نصب کلدباکس ایرانی در واحد الفینی به پایان رسید.
plusresetminus
اورهال پتروشیمی جم با تکیه بر دانش ایرانی به پایان رسید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، اورهال پتروشیمی جم که از ابتدای آبان ماه امسال آغاز شده بود، به پایان رسید. یکی از چالش‌های اساسی اورهال جم، کلدباکس این مجتمع بود که با کلدباکس ایرانی جایگزین شد.
عبدالرحیم قنبریان مدیرعامل پتروشیمی جم درباره‌ اورهال پتروشیمی گفت: این اورهال ۴۵ روزه با موفقیت و بدون حادثه به پایان رسید. امروز راه‌اندازی آخرین واحد الفین نیز انجام و تمامی واحدهای عملیاتی در سرویس قرار گرفته‌اند.
قنبریان با اشاره به استفاده کلدباکس ایرانی عنوان کرد: کلدباکس از نظر مهندسی بسیار پیچیده است، تاکنون اروپایی‌ها و ژاپنی‌ها آن را تولید می‌کردند. تهیه‌اش با شرایط سیاسی و تحریم‌های اعمال شده بر ایران، غیرممکن است به همین دلیل از ساخت ایران استفاده شده است.
مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: اورهال جم با هدف بازرسی تجهیزات بر اساس استاندارد RBI، انجام شد چراکه برخی از تجهیزات از ابتدا راه‌اندازی مورد بازرسی قرار نگرفته بودند.
او ادامه داد: تعمیرات دوره‌ای تجهیزات دوار و ثابت، تکمیل پروژه تعویض شبکه کولینگ داخلی مجتمع از GRP به کربن استیل، نصب استرینر در مسیر وردی اب دریا به مبدلهای ۶۰۶-۷۰۱-۲۵۲ به منظور تداوم تولید، تمیزکاری و تعویض جاذبها و پکینگ تاورها و درام‌ها بر اساس برنامه تعمیراتی، تغییر طراحی و تعویض تیپ فلر مجتمع به منظور بهسوزی و جلوگیری از دود زایی و حفظ محیط زیست، انجام بیش از ۲۰۰ دستورالعمل و تغییرات مهندسی، از دیگر اقدامات انجام شده در این اورهال بوده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdxs0f.yt0x96a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما