جزایری موسوی از آمادگی شرکت صنایع پلیمر گچساران برای تشکیل کارگروه مشترک با سایر طرح‌های پلیمری هلدینگ جهت هم افزایی ظرفیت‌ها برای ارتقای ساخت داخل در این صنعت خبر داد.
plusresetminus
پلیمر گچساران به دنبال ارتقای داخلی‌سازی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل شرکت صنایع پلیمر گچساران، برگزاری رویداد پتروفن را زمینه‌ای مناسب برای شناسایی شرکت‌های دانش بنیان و ارتقای ساخت داخل در صنعت پتروشیمی عنوان کرد.
 سیدمحمدحسین جزایری موسوی  رویداد پتروفن را یک نوآوری خلاقانه خواند ‌و استقبال بسیار خوب سازندگان، تامین کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان از دومین دوره برگزاری این رویداد را نشانه توفیقات دور اول این رویداد عنوان کرد.
وی گفت:فلسفه این نمایشگاه در صنعت پتروشیمی خرق عادت مرسوم بوده، به‌گونه‌ای که غرفه‌داران این نمایشگاه، شرکت‌های تولیدی و طرح‌های پتروشیمی هستند و مسائل، مشکلات و چالش خود را جهت پیدا کردن راه‌حل توسط شرکت‌ها، سازندگان و تامین‌کنندگان دانش بنیان داخلی ارائه می‌کنند. 
مدیرعامل صنایع پلیمر گچساران، تصریح کرد: در این نمایشگاه، اثربخشی تکیه بر توان داخلی در حل مسائل و مشکلات کاملاً مشهود است و نشان داده شده که اعتماد و باور به دانش و تخصصی داخلی، امکان تبدیل تهدید به فرصت و رفع نقاط ضعف و چالش‌ها را میسر کرده و نوید بخش آینده‌ای خودکفا در صنعت پتروشیمی و حتی نفوذ به بازارهای بین المللی است. 
جزایری موسوی، با اشاره به راهبرد تکمیل زنجیره ارزش در هلدینگ خلیج فارس و توجه ویژه‌ای که به صنعت پلیمر در این نقشه راه شده، اظهار داشت: امروز در حالی بیش از ۷۰ درصد امکان ساخت داخل تجهیزات در صنعت پلیمر کشور وجود دارد که معتقدیم این میزان قابل ارتقا است. 
وی ادامه داد: امروز به غیر از صنایع پلیمر گچساران، چندین طرح پلیمری دیگر نیز در هلدینگ خلیج فارس در حال اجراست و وزن محصولات پلیمری در آینده نزدیک در سبد محصولات هلدینگ افزایش قابل توجه خواهد یافت و می‌بایست از این ظرفیت در راستای تقویت شرکت‌ها دانش بنیان و سازندگان داخل استفاده مفید کنیم. 
جزایری موسوی از آمادگی شرکت صنایع پلیمر گچساران برای تشکیل کارگروه مشترک با سایر طرح‌های پلیمری هلدینگ جهت هم افزایی ظرفیت‌ها برای ارتقای ساخت داخل در این صنعت خبر داد. 
وی خاطر نشان کرد: برگزاری رویدادهایی مثل پتروفن، بستر مناسبی برای شناسایی توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین شکستن برخی حصارهای نامریی برای ورود شرکت‌های جدید و توانمند داخلی به این صنعت است و متخصصان جوان و با انگیزه ایرانی نشان دادند که در صنعت پتروشیمی می‌توانند کارهای بزرگ و حتی کارهایی که نشدنی به نظر می‌رسید، را انجام دهند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcfmmdy.w6d0eagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما