شرکت “سرمایه‌گذاری و توسعه کاتالیست سرو” در نامه ای خطاب به مدیرعامل پتروشیمی مروارید عنوان کرد آمادگی دارد کاتالیست"EO” را از شرکت ساینوپک چین خریداری و در اختیار پتروشیمی مرواید قرار دهد!
plusresetminus
ماجرای نامه خرید کاتالیست پتروشیمی مروارید چه بود؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، ماجرا از آنجا آغاز می شود که نامه‌ای از سوی “شرکت سرمایه گذاری و توسعه کاتالیست سرو” خطاب به مدیرعامل پتروشیمی مروارید منتشر می شود که در آن شرکت مذکور ضمن معرفی خود به عنوان یکی از پیشگامان تولید کاتالیست در ایران! در خصوص فروش کاتالیست "EO”عنوان می‌دارد که، شرکت “سرمایه‌گذاری و توسعه کاتالیست سرو” آمادگی دارد کاتالیست مذکور را از شرکت ساینوپک چین خریداری و در اختیار پتروشیمی مرواید قرار دهد! اما بعد از انتشار این نامه در فضای مجازی، این تصور پیش آمد که شرکت “توسعه صنایع نفت و گاز سرو” این نامه را ارسال کرده است که بدنبال آن این نامه دستاویزی علیه “شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو” شد. 
بدنبال تشکیک ایجاد شده در فضای صنعت پتروشیمی، شرکت “توسعه صنایع نفت و گاز سرو” با ارسال نامه ای به مدیرعامل پتروشیمی مروارید و تشریح عملکرد تولیدی خود عنوان می‌دارد که شرکت “توسعه صنایع نفت و گاز سرو” از سال ۸۳ با تکیه بر توان داخلی و ساختار دانش بنیانی خود توانسته است ۳۵گرید از انواع کاتالیست را در حوزه های پتروشیمی و پالایشگاهی تولید و به مجتمع ها تحویل دهد.
بر اساس اهمیت موضوع و تشابه اسمی دو شرکت، نامه ارسالی هر دو شرکت به پتروشیمی مروارید  منتشر شده تا ماهیت شرکت تولید کننده واقعی از غیر واقعی مشخص گردد.




منبع: نفت ما
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgyt9q.ak9xq4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما