مدیرعامل پتروشیمی شازند بیان کرد : بازسازی انجام شده در مجتمع توسکا با کمترین هزینه و کمترین زمان اتفاق افتاده که جای تقدیر و‌تشکر دارد و این بازسازی های اماکن رفاهی در شهر مهاجران نیز در حال انجام است تا بتوانیم رضایتمندی پرسنل و سهامداران محترم را جلب نماییم..
plusresetminus
افتتاح چند طرح عمرانی در پتروشیمی شازند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، با حضور خلیلی نیا مدیرعامل پتروشیمی شازند چند طرح عمرانی و بازسازی مجتمع آموزشی و تفریحی توسکا به صورت رسمی افتتاح شد.
 با هدف تکریم کارکنان پتروشیمی شازند، آیین افتتاح چند طرح عمرانی مجتمع آموزشی توسکا صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۶/۰۹/۱۴۰۲ با حضور دکتر خلیلی نیا مدیرعامل، افخمی عضو هیئت مدیره پتروشیمی شازند ، حسنی مدیر حوزه مدیرعامل و احسانی نسب رئیس مجتمع توسکا برگزار شد.
دکتر خلیلی نیا در این آیین ضمن اشاره به جایگاه مهم شرکت پتروشیمی شازند در سطح ملی و‌ بین المللی عنوان کرد:علی رغم پیشرفت های چشمگیر صورت گرفته در شرکت اما در حوزه منابع انسانی کاستی هایی وجود داشت. نگاه ما به منابع انسانی نگاه سرمایه ای است و در همین راستا اقدامات و اتفاقات خوبی در مجموعه رقم خورد که همچنان ادامه دارد و باعث ارتقای شرکت در شاخص های مختلف شد.
مدیرعامل ضمن تقدیر از اقدامات بسیار خوبی که در مجتمع توسکا صورت گرفته بیان کرد : بازسازی  انجام شده در مجتمع توسکا با کمترین هزینه و کمترین زمان اتفاق افتاده که جای تقدیر و‌تشکر دارد و این بازسازی های اماکن رفاهی در شهر مهاجران نیز در حال انجام است تا بتوانیم رضایتمندی پرسنل و سهامداران محترم را جلب نماییم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcftjdy.w6d0jagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما