رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان گفت: امسال دومین نمایشگاه و کنفرانس مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت ۲۸ آذر آغاز می شود.
plusresetminus
استفاده از ظرفیت های دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، عظیم کلانتری اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در نشست خبری رویداد پترو تک گفت: امسال دومین رویداد پتروتک در سه روز در قالب نشست های تخصصی موضوعات مختلفی از جمله مدیریت نوآوری و توسعه محصولات و خدمات فناورانه مورد نیاز صنعت نفت، تامین مالی، پوشش های حمایتی، ریسک و ظرفیت های قانونی جدید مرتبط با محصولات فناورانه و تولید بار اول و تعاملات بین المللی، توسعه ارتباطات فناورانه منطقه ای و ظرفیت های صادرات خدمات فناورانه برگزار شود.
کلانتری اصل ادامه داد: از دیگر بخش های این رویداد می توان به رونمایی از طرح های هوشمند سازی صنعت گاز، مدیریت کربن و کیفی سازی نفت کوره و سازوکار استاندارد سازی محصولات دانش بنیان اشاره کرد.
در ادامه این نشست کفایتی رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت افزود: یکی از محورهای مهم در این رویداد بحث مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکارهای فناورانه و نوآورانه است که دنیا به این سمت رفته است و ما هم باید خودمان را برسانیم.
کفایتی ادامه داد: در این رویداد پژوهش و فناوری قرار است وزارت نفت با استفاده از ظرفیت های ۲ هزار شرکت دانش بنیان، در حوزه های احیای چاه های نفتی و هوشمندسازی، قراردادها و تفاهم نامه هایی امضا کند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgun9q.ak9xx4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما