مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت :بیشترین تلاش ما تمرکز بر صادرات بیشتر روغن موتور خواهد بود. در همین راستا برای اینکه بتوانیم در کشورهای حوزه‌ اوراسیا نفوذ کرده و محصولات‌مان را صادر کنیم، در نمایشگاه اوراسیا شرکت کردیم.
plusresetminus
حفظ بازار داخل و افزایش صادرات دستور کار جدید نفت سپاهان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، فرهاد امین دهقان، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در خصوص راهبردهای توسعه کسب و کار این شرکت در دوره مدیریتی جدید اظهار داشت: ما در دوره‌ مدیریتی جدید تلاش می‌کنیم تا بتوانیم روغن‌هایی که محصول نهایی ما هستند را در بازارهای خارج از کشور عرضه کنیم. در واقع بیشترین تلاش ما تمرکز بر صادرات بیشتر روغن موتور خواهد بود. در همین راستا برای اینکه بتوانیم در کشورهای حوزه‌ اوراسیا نفوذ کرده و محصولات‌مان را صادر کنیم، در نمایشگاه اوراسیا شرکت کردیم. 
امین دهقان با اشاره به اینکه شرکت نفت سپاهان در صنعت روانکار شناخته‌شده است و محصولات مختلفی را عرضه می کند، افزود: در زمینه روغن پایه هم باید بیشتر تلاش کنیم و همچنین در عرضه داخلی روغن نهایی هم باید بازارمان را حفظ کنیم. 
مدیرعامل نفت سپاهان در مورد تولید روانکار صنعتی و فرآیندی شرکت متبوع خود اعلام کرد: با شرکت‌های مختلفی که در بخش صنعت فعالیت دارند، چه صنعت کشتیرانی، چه صنعت ریلی و چه بقیه‌ صنایع، مذاکرات اولیه ای انجام داده و جلساتی برگزار کرده و نیازهای شان را هم طبق همان روندی که قبلاً وجود داشته، سنجیده ایم. لذا با توجه به نیاز بازار، این نوع روانکارها را تولید می کنیم، چون فرآیندهای اضافه کردن خط تولید این نوع روانکارها زمانبر است. 
امین دهقان تصریح کرد: روانکار نفت‌کش‌ها را اخیرا مذاکره داشتیم و مناقصه‌شان را هم برنده شدیم. در روانکارهای کشتی  استانداردی که شرکت‌های بین‌المللی بیمه الزام کرده اند هم جزء بندهای قراردادمان است. با راه‌آهن هم داریم یکسری مذاکرات  برای تامین روانکار لوکوموتیوهای شان انجام می دهیم. 
مدیرعامل نفت سپاهان در خصوص آخرین وضعیت کم وکیف پروژه های توسعه ای FRW، TDAE و HDT گفت: در پروژه‌ FRW داریم تلاش می‌کنیم تا در ماه‌های اول سال 1403 به بهره‌برداری برسد. البته موارد فنی‌ همچون ضرورت همزمان بودن راه اندازی با اورهال کارخانه دارد که نیاز به بازنگری داشت که انجام شده است. دو پروژه‌ TDAE و HDT هم حدود 40 درصد پیشرفت دارند که ظرف دو سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.  
امین دهقان تاکید کرد که در ساخت پروژه های توسعه ای فوق الذکر، بیش از 85 درصد کالاهای استفاده شده ایرانی بوده و ساخت داخل است.
مبنع: نفت ما
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdchx-nz.23ni-dftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما