ششمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان صنعت پتروشیمی کشور از ۲۶ آبان ماه لغایت ۵ آذر ماه به میزبانی شرکت پتروشیمی شازند برگزار شد.
plusresetminus
درخشش بانوان ورزشکار پتروشیمی امیرکبیر در ششمین المپیاد ورزشی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در این دوره از مسابقات که به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار گردید، بیش از ۳۵۰ ورزشکار در هشت رشته شطرنج، بدمینتون، والیبال، شنا، دارت، تیر اندازی، تنیس روی‌میز و آمادگی جسمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
ششمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان بالای ۲۶ سال صنعت پتروشیمی کشور در حالی به اتمام رسید که بانوان ورزشکار شرکت پتروشیمی امیر کبیر با دریافت ۵ کاپ قهرمانی در شش رشته ورزشی، با ارائه عملکردی درخشان، بیشترین مدال ورزشی را در بین سایر ورزشکاران کشور کسب نمودند.
 پتروشیمی امیرکبیر در این مسابقات در رشته دارت ضمن کسب مقام اول، کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را نیز از آن خود کرد و بالاتر از پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی فن آوران و شازند قرار گرفت.
 در ادامه رقابت های المیاد ورزشی، بانوان ورزشکار این شرکت در رشه شطرنج عنوان سوم، در رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه مقام سوم، در رشته تنیس روی میز عنوان سوم و در رشته بدمینتون حائز رتبه چهارم مسابقات گردیدند.
 شرکت پتروشیمی امیر کبیر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پلی اتیلن در ایران به شمار می آید که مجتمع تولیدی آن در سایت چهار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر در استان خوزستان واقع شده است.
 انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdccomqs.2bqi08laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما