استاندار بوشهر با بیان اینکه صنایع پایین دست پتروشیمی در دشتی راه اندازی شود، گفت: دشتی باید قطب انرژی خورشیدی استان بوشهر شود.
plusresetminus
صنایع پایین دست پتروشیمی در شهرستان دشتی راه‌اندازی شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، احمد محمدی زاده در جمع مسئولان شهرستان دشتی به نقش مردم دشتی در دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: همه اقدامات در شهرستان به برکت نظام و انقلاب است که باید به خوبی در بین نسل جوان تبیین شود.
وی افزود: به برکت انقلاب همه کشور و استان و شهرستان شاهد عمران و آبادی آن هستیم.
محمدی زاده با اشاره به مشکلات شهرستان ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی کارهای خوبی در شهرستان شروع شده است.
وی از تخصیص ۱۳ درصدی اعتبارات استان خبر داد و گفت: به صورت هفتگی پیگیری پروژه‌ها هستم و احداث پل کاکی _شیخیان، محور خورموج_ لاور، باغان_ سرچشمه، محور ناصری_ شنبه از مهمترین پروژه‌ها در دست اجرا در شهرستان بوده است.
استاندار بوشهر ادامه داد: سد دشت پلنگ فعال است و روند خوبی دارد و نقش حیاتی برای شهرستان خواهد داشت و اعتبار آن نیز تأمین شده است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین کار در حوزه مسکن در شهرستان دشتی در حال اجرا است، گفت: همه مدیران استان برای خدمت مردم تلاش می‌کنند و این فرصت تاریخی است.
وی یاد آور شد: لنج‌های ساحلی شهرستان دشتی که هم اکنون در دیگر نقاط استان ساماندهی و مستقر هستند پیگیری می‌کنیم در لاور استقرار پیدا کنند.
محمدی زاده افزود: باید تجارت در شهرستان فعال شود و بازار ته لنجی راه اندازی شود که منجر به توسعه شهرستان می‌شود.
وی با بیان اینکه صنایع پایین دست پتروشیمی در دشتی راه اندازی شود، گفت: دشتی باید قطب انرژی خورشیدی استان شود.
محمدی زاده با بیان اینکه موافق واگذاری معدن به شهرداری هستیم، ادامه داد: راهیان پیشرفت دانش آموزی در دشتی راه اندازی شود.
وی یادآور شد: تاکنون حدود سه هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgzu9q.ak9xu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما