سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه همواره بر سیاست ثابت خود بر توسعه مناسبات با همسایگان تأکید داریم، افزود: اینکه مسائل فنی و تخصصی به صحنه رسانه‌ای کشیده شود، نتیجه‌ای جز پیچیده شدن نخواهد داشت.
plusresetminus
تشریح آخرین وضعیت میدان گازی آرش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ترجیح می‌دهیم موضوع میدان گازی آرش خارج از چارچوب رسانه‌ای مطرح و بررسی شود، گفت: گفت‌وگوهای فنی در این رابطه در مقطعی انجام شده و ملاحظات فنی و حقوقی وجود دارد که گفت‌وگوها را ادامه خواهیم داد.
  ناصر کنعانی در نشست خبری در خصوص میدان گازی آرش اظهار کرد: ما ترجیح می‌دهیم این موضوع خارج از چارچوب رسانه‌ای بررسی و مطرح شود. در دیدارهای میان دو طرف های ذی‌ربط این موضوع مطرح شده و در ژنو هم در این رابطه گفت‌وگوها انجام شده است.
وی با بیان اینکه همواره بر سیاست ثابت خود بر توسعه مناسبات با همسایگان تأکید داریم، افزود: اینکه مسائل فنی و تخصصی به صحنه رسانه‌ای کشیده شود، نتیجه‌ای جز پیچیده شدن نخواهد داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: گفت‌وگوهای فنی در این رابطه (میدان گازی آرش) در مقطعی انجام شده و ملاحظات فنی و حقوقی وجود دارد که در این چارچوب ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdccpmqs.2bqi48laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما