با مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باز پرداخت بدهی ۸۵ میلیارد تومانی پتروشیمی هگمتانه همدان یکساله تقسیط شد.
plusresetminus
بدهی معوق پتروشیمی هگمتانه همدان تقسیط شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، این مصوبه با هدف کمک برای تأمین و خرید خوراک و مواد اولیه تولید گرانول پتروشیمی اجرا شد.
پتروشیمی هگمتانه یکی از مجتمع های تولید کننده گرانول پزشکی با مصارف بیمارستانی در کشور است که به دلیل نداشتن مصوبه تأمین خوراک در زمان تأسیس و راه اندازی همواره در تأمین خوراک اولیه برای تولید دجار مشکل می شود.
استاندار همدان در ستاد تسهیل با اشاره به اینکه برای رفع مشکل موردی تأمین خوراک مجتمع پتروشیمی هگمتانه ۴ بار با وزیر نفت و دو بار با مدیرعامل کشور پتروشیمی جلسه برگزار شد، گفت: از آنجایی که ۳۵ درصد سهام این پتروشیمی متلعق به دولت و بقیه متعلق به بخش خصوصی است برای رفع مشکل دائمی این موضوع پیشنهاد شده است سهامداران بخش خصوصی سهام دولت را هم خریداری کنند.
فاسمی فرزاد افزود: پیشنهاد دوم این است که یکی از مجتمع‌های پتروشیمی بزرگ کشور کل سهام این پتروشیمی را بخرد یا اینکه کل سهام بخش خصوصی این پتروشیمی واگذار شود.
در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همچنین با مهلت بازپرداخت بدهی یک مجموعه گلخانه‌ای موافقت و یک مورد تقسیط بدهی گلخانه را هم به کمیته کارشناسی برای بررسی بیشتر ارجاع داد.
استاندار همدان گفت: برای بهره وری بیشتر در تولید باید شیوه‌های سنتی را تغییر داد و به سمت تولید علمی و بهره گیری از روش‌های فن آورانه حرکت کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdciyvaz.t1arz2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما