دکتر رشید قانعی، مدیرعامل پترول روز صنعت پتروشیمی را تبریک گفت.
plusresetminus
پیام دکتر رشید قانعی، مدیرعامل پترول به مناسبت روز صنعت پتروشیمی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، بذر درخت تنومند راهبردی‌ترین صنعت صادراتی ایران، یعنی صنعت پتروشیمی، در سال 1338 به زمین پاشیده شد.
از آن ایام تا حالا مهندسان، کارگران و کارمندان پرتلاش صنعت پتروشیمی تمام همت خود را به کار گرفته‌اند و با گذشت بیش از ۶ دهه، مزیت اقتصادی کشور را رقم زده‌اند؛ مزیتی که توسعه بدون آن ممکن نیست.
صنایع پتروشیمی رگ حیاتی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و بی‌اعتنا به تحریم‌های ظالمانه دشمن، زمینه افزایش صادرات غیرنفتی را فراهم کرده است.
صنعت پرافتخار پتروشیمی برای آن که همواره در جایگاه «مزیت‌ها» بماند؛ نیازمند نگاهی ویژه به مقوله ارزش افزوده است.در این مسیر باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده کرد و سهم دانش‌بنیان‌ها را در اقتصاد به میزان قابل توجهی افزایش داد.
در این صورت، اشتغالزایی و ارزش‌آفرینی نوین برای اقتصاد رقم خواهد خورد.با توجه به اهمیت این عرصه، تاریخ ۸ دی در تقویم با نام صنعت پتروشیمی گره خورده است.
این روز را به تمام هموطنان عزیز خصوصا فعالان تلاشگر صنعت پتروشیمی، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم شاهد شکوفایی بیشتر صنعت پتروشیمی ایران سرافراز باشیم.
رشید قانعی
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdchk6nz.23nixdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما