فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: در عملیات‌های مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس و سواحل استان بوشهر ضمن توقیف ۲۲ فروند شناور متخلف ۲۶ متهم دستگیر و به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شده است.
plusresetminus
کشف ۶۲۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خلیج فارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۶۲۱ هزار و ۵۵۰ لیتر سوخت قاچاق گازوئیل در نوار ساحلی و مرزی دریایی خلیج فارس این استان خبر داد.
سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به اینکه تردد همه شناورها در خلیج‌فارس مورد رصد و پایش قرار دارد اظهار داشت: جابه‌جایی کالا از طریق شناورها مورد توجه ویژه قرار دارد و با قاچاق کالا به‌صورت قاطع برخورد می‌شود.
وی مقابله با قاچاق سوخت گازوئیل را یکی دیگر از اولویت‌های مرزبانی استان بوشهر دانست و بیان کرد: در 9 ماه امسال افزون بر 621 هزار و 550 لیتر سوخت قاچاق گازوئیل در نوار مرزی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر کشف شده است.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: در عملیات‌های مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس و سواحل استان بوشهر ضمن توقیف 22 فروند شناور متخلف 26 متهم دستگیر و به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شده است.
سرهنگ شرفی ارزش محموله‌های قاچاق سوخت توسط مرزبانان استان بوشهر در 9 ماه امسال را حدود 20 میلیارد تومان دانست.
وی گفت: مرزبانان با رصد و پایش مرزهای دریایی و سواحل استان و همکاری خوب مرزنشینان با قاطعیت با پدیده قاچاق برخورد قانونی می‌کنند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgq79q.ak9xn4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما