در مراسمی با حضور دکتر الیاسی مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، محسن عباسی به عنوان سرپرست حراست شرکت پتروشیمی شازند معارفه شد.
plusresetminus
معارفه سرپرست جدید حراست شرکت پتروشیمی شازند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در مراسمی با حضور دکتر الیاسی و جمعی از کارکنان دفتر مرکزی حراست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، محسن عباسی به عنوان سرپرست حراست شرکت پتروشیمی شازند معارفه شد و از زحمات محمد آسترکی مدیر سابق حراست تقدیر بعمل آمد.به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، در این مراسم که دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت پتروشیمی شازند نیز حضور داشتند، مدیرکل دفتر مرکزی حراست وبانک در سخنانی بر اهمیت هوشیاری در بین بدنه مدیریتی حراست و سایر زیرمجموعه های شرکت پتروشیمی شازند تاکید کرده و از تلاش ها و اقدامات ارزنده همکاران حراست در برقراری و ایجاد امنیت و همچنین ایجاد فضای همدلی میان کارکنان با واحد حراست تشکر نمود.
دکتر الیاسی از اقدامات بسیار موثر مدیریتی دکتر خلیلی نیا به منظور ایجاد فضای آرام و انگیزه مضاعف در میان مدیران، کارکنان و کارگران پتروشیمی شازند نیز تقدیر و با تاکید بر پیشگامی این شرکت در مباحث دانش بنیان و بومی سازی قطعات و تجهیزات برای مجموعه معظم شاراک آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه دکتر خلیلی نیا ضمن عرض تسلیت سالروز وفاوت حضرت ام البنین (س) و نیز با تشکر از حضور دکتر الیاسی و تیم همراه به بخشی از موفقیت های اخیر شرکت پتروشیمی شازند در زمینه های رشد تولید، فروش و بومی سازی قطعات و تجهیزات پیشرفته در شرکت، از برنامه ها و سیاست های جاری شرکت در راستای تحقق بودجه پیش بینی شده در سال جاری خبر دادند.
وی به این نکته اشاره نمود که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با شکست های پی در پی در جبهه مقاومت به دنبال ضربه زدن و آسیب رساندن به میهن اسلامی هستند که باید تمامی کارکنان پتروشیمی شازند به ویژه همکاران حراست، با هوشیاری و دقت عمل کافی سدی بر راه توطئه های دشمنان باشند و توطئه های آنان را خنثی نمایند.
مدیرعامل پتروشیمی شازند تدفین پیکر پاک شهید گمنام در این شرکت را موجب برکت برای مجموعه معظم شاراک دانست و بر پیروی از راه و رسم تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تاکید نمود.
در این جلسه دکتر الیاسی حکم انتصاب محسن عباسی را به وی اهدا و از تلاش های محمد آسترکی تقدیر و تشکر نمود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcbfwb8.rhb5wpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما