نائب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه مصوبه تامین قیر رایگان در بودجه بسیاری از حوزه‌های غیر فعال عمرانی را فعال می کند،گفت: با این مصوبه عملا شرایط برای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان فعالیت عمرانی در کشور فراهم می شود.
plusresetminus
ادعای "رضایی کوچی" پیرامون قیر رایگان/ 100 هزار میلیارد پروژه عمرانی فعال می شود
محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی نفت آرابا اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره «تامین قیر رایگان دستگا‌های اجرایی» در سال آینده، گفت: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق 20 هزار میلیارد تومان قیر رایگان در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.این اقدام چند سال است که در بودجه سالیانه پیش بینی شده و امسال هم در بودجه مدنظر قرار گرفت.
نماینده مردم «جهرم و خفر» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مصوبه می تواند کمک زیادی به دستگاه‌های اجرایی کند، تصریح کرد: دستگاه‌ها می توانند با قیر تامین شده، جهت آسفالت روستاها ، معابر ، دهیاری ها، مدارس ،بسیج سازندگی و پادگان‌های نظامی اقدام کنند.
رضایی‌کوچی با بیان اینکه با در نظر گرفتن تامین قیر رایگان، می توانیم بسیاری از حوزه‌های غیر فعال عمرانی را فعال کنیم، تاکید کرد: درست است که تامین منابع قیر پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق 20 هزار میلیارد تومان است منتها نصف قیمت بورس قیمت‌گذاری شده و عملا 40هزار میلیارد تومان خواهد بود و این بدین معناست که می توان با این منابع،معادل 100 هزار میلیارد تومان فعالیت عمرانی انجام داد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با مصوبه کمیسیون تلفیق عملا نقدینگی لازم در زمینه قیر تامین شد، بیان کرد: دولت و دستگاه‌های اجرایی باید در این بخش همراهی لازم را داشته باشند تا این قیر به سرعت مورد استفاده قرار گیرد و به حوزه عمرانی تزریق شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از مسئولین ذی ربط درخواست داریم قیر لازم را پیش از فصول سرد سال در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، بارها شاهد چنین ادعاهای از طرف نمایندگان خانه ملت و سایر مسولان بوده ایم که باعث لطمه به صنعت قیر کشور شد.
https://naftara.ir/vdchvvnz.23nxkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما