به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر، توسط مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان از بانوان شاغل در این شرکت تقدیر شد.
plusresetminus
همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، بانوان شاغل در پتروشیمی سبلان تقدیر شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در این آیین صمیمی که در دفتر تهران و مجتمع شرکت در عسلویه برگزار شد، مهندس رضا کریمی با اشاره جایگاه زن در دین مبین اسلام گفت: جایگاه زن در دین اسلام همواره جایگاهی ممتاز و مورد تاکید پیامبر (ص) و سایر ائمه بوده است. شاهد این ادعا، جایگاه ممتاز دختر گرانقدر پیامبر حضرت فاطمه (س) است.
وی افزود: این روز مبارک که به نام روز زن و روز مادر نامگذاری شده است، تاکید ویژه‌ای بر نوعی الگو و سلوک است که پس انقلاب اسلامی همواره مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و سایر بزرگان ما بوده است.
مدیرعامل پتروشیمی سبلان تصریح کرد: زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروزه حضوری فعال دارند. به طوری که تقریبا در تمام بخش‌های سیاسی، مدیریتی، اقتصادی، آموزشی و اجتماعی حضور موثر داشته و دارند.
کریمی ادامه با اشاره به حضور موثر بانوان در پتروشیمی سبلان گفت: باعث خوشحالی و افتخار است که در شرکت صنایع پتروشیمی سبلان هم شما به عنوان گروهی از بانوان متخصص و تحصیلکرده کشور در بخش‌های مخلتف حضور دارید. این اعتقاد قلبی من است که بانوان نیز عملکرد موثر و مثمرثمری دارند. بر اساس همین باور هم در حال حاضر چندین پست مدیریتی و ریاستی در شرکت به بانوان سپرده شده است.
وی تاکید کرد: بخش بزرگی از جایگاه امروز سبلان و توفیقات این شرکت به دلیل حضور و تخصص و تعهد شما بانوان گرامی است. من این روز را به همه شما تبریک می‌گویم و امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید.
در ادامه جلسه نیز بانوان حاضر در این آیین پیرامون مسائل مختلف با مدیرعامل شرکت به گفتگو پرداختند.
همچنین در پایان این مراسم بانوان شاغل در شرکت پتروشیمی سبلان با اهدای گل تقدیر شدند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdccixqs.2bq1m8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما