جمع درآمد‌های پتروشیمی جم در بازار‌های داخلی طی عملکرد ۹ ماهه خود از مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان گذشت.
plusresetminus
جمع فروش جم در بازارهای داخلی افزایش یافت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، براساس گزارش فعالیت ماهانه پتروشیمی جم که در تارنمای کدال منتشر شده است درآمد این شرکت از فروش محصولات در بازار‌های داخلی از مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان گذشت.
شرکت پتروشیمی جم دارای واحد‌های تولیدی گوناگون با ویژگی‌های خاص است که از آن جمله می‌توان واحد‌های الفین، پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک خطی، بوتادین و بوتن- ۱ را نام برد. مواد اولیه جم و خوراک مورد نیاز گازی و مایع توسط شرکت‌های موجود در منطقه و متکی بر منابع زیرزمینی تامین میگردد و سایر مواد اولیه نظیر کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی مورد نیاز از سایر شرکت‌های داخلی و خارجی خریداری می‌شود.
از دیگر سو، یکی از راهبرد‌های شرکت در جهت کاهش هزینه خوراک، مدیریت ترکیب مصرف مواد و تغییر آرایش کوره‌ها توسط واحد فرایند بوده به نحوی که ضمن حفظ کیفیت و رعایت کلیه استانداردها، مواد اولیه ترکیب شده دارای سطح قیمت بهینه باشد.
جمع فروش داخلی جم به بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان رسید
این بنگاه اقتصادی در از فروردین تا پایان آذرماه بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که ۲۰ هزار میلیارد تومان  از مبلغ مربوط به درآمد حاصل از بازار‌های داخلی و ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به درآمد صادراتی جم است.
علاوه براین میزان درآمد حاصل از بازار‌های داخلی در سال ۹ ماهه سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد تومان بود که با رشد ۵ درصدی به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
همچنین پلی اتیلن سنگین و سبک به ترتیب با میزان فروش ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ۳ هزار میلیارد تومان بیشترین سهم را در فروش داخلی پتروشیمی جم داشته اند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgnz9q.ak9w74prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما