طبق گزارش ماهیانه نفت پاسارگاد فروش این شرکت در نهمین ماه از سال ۱۴۰۲ حدودا به ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.
plusresetminus
نفت پاسارگاد روند صعودی خود را حفظ کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، نفت پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه خود در آذرماه امسال از فروش ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی خبر داد میزان فروش این شرکت نسبت به آذرماه سال گذشته رشد ۳۵ درصدی داشته است.
انواع محصولات نفت پاسارگاد شامل قیر نفوذی، قیر عملکردی، قیر محلول، قیر ویسکوزیته گرید و قیر امولسیون می‌باشد.
براساس تازه‌ترین گزارش منتشر شده از نفت پاسارگاد که در تارنمای کدال منتشر شده میزان درآمدی که شرکت نفت پاسارگاد در نهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت نفتی از فروش محصولات خود به درآمد ۱ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان دست یافته است فروش این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد ۳۵ درصدی داشته است و همچنین میزان درآمد تجمیعی نفت پاسارگاد از فروردین تا پایان آذرماه سال جاری از مرز ۱۲ هزار میلیارد تومان گذشته است.
میزان تولیدات شپاس در آذرماه ۱۴۰۲
نفت پاسارگاد که با نماد شپاس در بازار سرمایه شناخته می‌شود در نهمین ماه از سال ۱۴۰۲ به میزان ۸۳ هزارو ۱۶۶ تن محصول تولید کرد که ۲۲ هزار و ۹۵۳ تن آن را در بازار‌های داخلی و ۶۴ هزار و ۸۰۴ تن را در بازار‌های خارجی به فروش رسانده است.
بیشترین درآمدزایی که شرکت نفت پاسارگاد از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به قیر‌های نفوذی صادراتی با ۵۶۰ میلیارد تومان بوده است. بعد از قیر‌های نفوذی صادراتی بیشترین درآمدزایی را برای نفت پاسارگاد محصول قیر ویسکوزیته صادراتی به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۳۶۲ میلیارد تومان بود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgqq9q.ak9wq4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما