آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پتروشیمی جم (سهامی عام) شماره ثبت ۳۲۲۸۵ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۷۷۷۳۰۰
plusresetminus
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت پتروشیمی جم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت پتروشیمی جم (سهامی عام) و یا نمایندگان قانونی آن‌ها دعوت به عمل می‌آید در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این شرکت که رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ به آدرس تهران، خیابان ولیعصر (عج) - پایین‌تر از پارک وی - مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش- سالن تلاش برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند.
دستور جلسه:
۱- استفسار نظر مجمع عمومی سهامداران درخصوص پرونده‌های کیفری و حقوقی مرتبط با مطالبات شرکت پتروشیمی جم از شرکت گسترش تجارت پاس سبا
۲- سایر مواردی که در اختیار مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت می‌باشد.
سهامداران حقیقی می‌توانند شخصاً یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و سهامداران حقوقی نیز می‌توانند از طریق نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدارک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای شخص حقوقی، در جلسه مجمع عمومی حضور به هم رسانند. همچنین سهامداران جهت دریافت برگه ورود به مجمع می‌توانند از یک ساعت قبل از برگزاری مجمع به محل پذیرش سهامداران مراجعه نمایند.
- ارائه کارت ملی برای تمامی مراجعین محترم جهت ورود به جلسه الزامی می‌باشد.
- سهامداران محترمی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند، می‌توانند از طریق تارنمای زیر پخش زنده مجمع را مشاهده و پرسش‌های خود را مطرح نمایند.

آدرس تارنما:

https://dima.csdiran.ir
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت پتروشیمی جمانتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgyq9q.ak9ww4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما