مصطفی شری زاده رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان با حفظ سمت به عنوان سرپرست حراست این شرکت منصوب شد.
plusresetminus
سکان دار جدید حراست پالایشگاه آبادان معارفه شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، آیین تودیع و معارفه رئیس حراست این شرکت با حضور روسای حراست شرکت ملی پالایش و پخش و سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت در سالن جلسات حراست پالایشگاه آبادان برگزار شد.
در این مراسم مصطفی شری زاده رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت با حکمی از سوی ناصر رضا علی معاون سازمان و رئیس دفتر مرکزی حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به عنوان سرپرست حراست پالایشگاه آبادان منصوب و از بیش از ۴ سال خدمات غلامعلی پاپایی در این سمت تقدیر شد. پاپایی همزمان با دریافت حکمی از سوی علی دوست رئیس منابع انسانی شرکت پالایش نفت آبادان مسئولیت جدید خود در سمت سرپرست روابط کار، مددکاری و امور ایثارگران این شرکت را تحویل گرفت.
ناصر رضا علی معاون سازمان و رئیس دفتر مرکزی حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در این مراسم بیان کرد: غلامعلی پاپایی در مدت تصدی این مسئولیت به صورت شبانه روزی تمام توان خود را در راستای امنیت کشور به کار گرفت کاری که بسیار دشوار است و تنها کسی که عاشقانه و صادقانه کار می کند می تواند خستگی آن را تحمل کند.
وی ادامه داد: در حراست اقدامات ارزشمندی انجام می شود که هیچ جا امکان فراگیری آن نیست، در بخش حراست پالایشگاه آبادان نیز کارهای خوب و جهادی انجام شده است.
رضاعلی با بیان اینکه این اعتقاد وجود دارد که حراست مجموعه ای در درون شرکت است، تاکید کرد علاوه بر انجام وظیفه کارکنان این واحد همکاری، هماهنگی و ارتباط سازنده همکاران با حراست می تواند در حفظ امنیت مجموعه موثر باشد و باید این رویه در پالایشگاه آبادان نیز ادامه یابد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان هم در این مراسم اقدامات کارکنان حراست را جانفشانی و یادآور روزهای حماسه دانست.
حکیم قیم بر اهمیت جایگاه پالایشگاه آبادان در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه پالایشگاه آبادان همواره مورد طمع بوده، تلاش نیروهای حراست در این شرایط اهمیتی دوچندان پیدا کرده است.
غلامعلی پاپایی رئیس پیشین حراست پالایشگاه آبادان در سخنان خود با تقدیر از همراهی دیگر کارکنان این اداره به برشماری اقدامات انجام شده در ۴ سال اخیر پرداخت.
وی از راه اندازی پلیس محله، جذب ۷۲ نفر، احداث ساختمان کنترل تردد و پایان مرحله ساخت، بهسازی و ایمن سازی دروازه اصلی و برنامه ریزی برای بهسازی دیگر دروازه ها همچنین اجرای ۳ مانور حراست به عنوان شاخص ترین این اقدامات یاد کرد.
مصطفی شری زاده سرپرست جدید حراست شرکت پالایش نفت آبادان نیز گفت: “حفظ و صیانت از پالایشگاه آبادان باور قلبی تمام کارکنان این شرکت است این مقوله” تنها یک شعار نیست و به صورت عملی در تمام مجموعه مشهود است.
وی از جوان گرایی، ارتقای ساختار‌ و تجهیزات الکترونیک به عنوان برنامه های خود یاد کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc0sqs.2bq108laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما