مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: در حال حاضر در کمتر از یک ماه کارت هوشمند سوخت تولید می‌شود که طبق برنامه قرار است با راه اندازی سامانه برخط هوشمند کارت سوخت، روند تولید به کمتر از ۱۰ روز برسد.
plusresetminus
روند تولید کارت سوخت به کمتر از ۱۰ روز می‌رسد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمد صادقی مدیر سامانه یکپارچه کارت سوخت گفت: در حال حاضر بیش از ۲۹ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد.
مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: متقاضیان المثنی کارت سوخت با حضور در دفاتر پلیس + ۱۰ درخواست خودشان را برای تولید کارت سوخت وسیله نقلیه ثبت می‌کند.
صادقی گفت: بعد از آن اطلاعات اهراز شده به شرکت پژوهش و توسعه ناجی وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ارسال می‌شود، سپس اطلاعات وسیله نقلیه به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی فرستاده می‌شود تا کارت المثنی هوشمند سوخت فرد متقاضی در روند تولید و صدور قرار بگیرید؛ با تولید و ارسال کارت سوخت به شرکت ملی پست، کارت سوخت به دست متقاضی می‌رسد.
صادقی گفت: در حال حاضر در کمتر از یک ماه کارت هوشمند سوخت تولید می‌شود. اما طبق برنامه قرار است با راه اندازی سامانه برخط هوشمند کارت سوخت، روند تولید کارت سوخت به کمتر از ۱۰ روز برسد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca66n6.49nem15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما