شرکت نوید زرشیمی که از سهامداران خصوصی امیرکبیر و صاحب یک کرسی در هیات مدیره است، از ۱۸ سال گذشته قراردادی با این مجتمع داشته که طی آن نسبت به خرید محصول پرتقاضای پرو پیلن اقدام می‌کرده است.
plusresetminus
تلاش کادر مدیریتی امیر کبیر در جهت بازگشت بیت المال/امید به بازگشت ۳۱۶ میلیون دلار به جیب سهام داران پتروشیمی امیر کبیر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، این قرارداد به صورت انحصاری و با مدت زمان ۲۵ ساله توسط سرپرست وقت و عضو هیات مدیره امیرکبیر که از قضا مدیرعامل نوید زرشیمی هم بوده، کارسازی شده است.
شرکت صنعتی نوید زر شیمی در سال ۱۳۷۸ برای سرمایه گذاری در بخش رزین پلی پروپیلن راه اندازی شده است و به ادعای برخی منابع، در طول این سالها؛ محصول تولیدی را با قیمت گذاری غیرواقعی و به قیمت کمتر از عرف بازار خریداری کرده و در مجموع حدود ۳۱۶ میلیون دلار کمتر از ارزش محموله‌های دریافتی به پتروشیمی امیرکبیر پرداخت کرده است.
در حال حاضر گزارش ۲۳ صفحه‌ای پتروشیمی امیرکبیر با ذکر جزئیات و کم و کیف این پرونده به سازمان بازرسی ارسال گردیده و این شرکت با توجه به مستندات موجود، خواستار رسیدگی ویژه به این موضوع شده است.
پیگیری‌های امیرکبیر نتیجه داده و گویا در اولین قدم، مدیرعامل وقت یکی از شرکت‌های مرتبط با این پرونده تحت پیگرد قضایی قرار دارد.

انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci3zaz.t1apw2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما