پتروشیمی غدیر در طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است.
plusresetminus
فروش شغدیر از مرز ۳ هزار میلیارد تومان گذشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، براساس گزارش ماهانه منتشر شده از صورت وضعیت فروش پتروشیمی غدیر در سامانه کدال مشاهده می‌کنیم این بنگاه اقتصادی از فروردین تا پایان آذرماه سال جاری بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است.
پتروشیمی غدیر که با نماد شغدیر در بازار سرمایه شناخته می‌شود و با سرمایه ثبت شده ۱۳۰۰ میلیاردی در طی عملکرد ۹ ماهه خود جمعا بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار داخلی و خارجی به فروش رسانده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۶ درصدی داشته است از این مبلغ ۳ هزار میلیار تومان مربوط فروش داخلی و ۱۶۴ میلیارد تومان مربوط به صادرات این شرکت می‌باشد.
با توجه به ظرفیت تولید شرکت‌های تولیدکننده پودر PVC در خاورمیانه و ایران، سهم ظرفیت اسمی تولید پتروشیمی غدیر در خاورمیانه ۹ % ودر ایران ۱۶ درصد می‌باشد. در خصوص صادرات محصول، در سال‌های اخیر، کشور‌های عراق، افغانستان، پاکستان، حوزه CIS، ترکیه و… از بازار‌های هدف اصلی شرکت پتروشیمی غدیر می‌باشند.
رشد ۱۷ درصدی فروش داخلی
این بنگاه اقتصادی بیشترین درآمد را از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی کسب کرده و از فروردین تا پایان آذرماه سال جاری حدودا ۳ هزار میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۱۷ درصدی داشته و در مقایسه با ماه گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.
نحوه تامین مواد اولیه توسط شغدیر
از جمله مواد اولیه پتروشیمی غدیر کلر و اتیلن می‌باشد که تمام خرید‌های مواد اولیه از داخل و توسط پتروشیمی مارون، پتروشیمی اروند و خط غرب تأمین میگردد و قیمت گذاری براساس اعلام صنایع پایین دستی پتروشیمی و انجمن صنفی کارفرمائی پتروشیمی تعیین و بصورت ماهیانه اعلام می‌گردد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcftydy.w6dmvagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما