plusresetminus
اقدام عجیب و شگفت انگیز وارث BASF /بخشیدن ثروت ۲۵ میلیون یورویی /جوان دوستدار نظام مالیاتی‌ عادلانه‌تر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،یک وارث اتریشی-آلمانی قصد دارد ۲۵ میلیون یورو (۲۱.۵ میلیون پوند) دارایی خود را که از مادربزرگش به ارث برده است، ببخشد. مارلن انگلهورن ۳۱ ساله اکنون به‌دنبال پیشنهاد‌هایی از شهروندان درمورد بهترین شیوه توزیع این پول است.

انگلهورن گفت: «۲۵ میلیون یورو را می‌توان بازتوزیع کرد، چون دولت این کار را نمی‌کند. من این پول را دارم، چون به آن مالیات تعلق نگرفته است.»

«این پول مال من است، چون دولت نتوانسته است به وظیفه خود درمورد تضمین توزیع ثروت در جامعه به‌گونه‌ای عمل کند که به طور نابرابر به دست من نرسد، فقط به این دلیل که من در این دنیا، عضو این خانواده خاص هستم و این نام خانوادگی را دارم.» 

انگلهورن این ثروت را از خانواده‌اش، مالکان شرکت عظیم صنایع شیمیایی ب‌آاس‌اف (BASF)، به ارث برده است. او سال‌هاست که برای سیستم مالیاتی عادلانه‌تر در اتریش مبارزه می‌کند. یورونیوز روز چهارشنبه گزارش داد که اکنون برای تعیین تخصیص بودجه، یک شورای شهروندی ایجاد خواهد شد.

او گفت: «من ثروت و درنتیجه قدرت را به ارث برده‌ام، بی‌آنکه برای آن زحمتی کشیده باشم. و این دولت حتی مالیات آن را نمی‌خواهد.»

اتریش در سال ۲۰۰۸ مالیات بر ارث را حذف کرد و درنتیجه به یکی از معدود کشور‌های اروپایی تبدیل شد که چنین مالیاتی یا مالیات بر ارث ندارد.

این جوان گفت: «بسیاری از مردم با یک شغل تمام‌وقت زحمت می‌کشند و برای هر یورویی که به دست می‌آورند مالیات می‌دهند. من این را شکست سیاست می‌دانم، و اگر سیاست ناکام شود، آن‌وقت شهروندان باید خودشان با آن برخورد کنند.»

نفت آرا:BASFشركت آلماني فعال در صنعت شيمي و بزرگ ترين توليدكننده ي محصولات شيميايي در جهان است. گروه BASF زيرمجموعه ها و فعاليت هاي شراكتي متعددي در ۸۰ كشور جهان دارد. اين برند آلماني علاوه بر ۶ كارخانه ي توليدي اصلي، در ۳۹۰ سايت توليدي ديگر در قاره هاي اروپا، آسيا، استراليا، آمريكا و آفريقا، محصولات شيميايي توليد مي كند. مركز مديريت BASF در شهر لودويگسهافن قرار دارد و محصولات خود را در ۱۹۰ كشور جهان به مجموعه اي از صنايع وابسته عرضه مي كند. 
ب آ اس اف (BASF) بزرگترین شرکت صنایع شیمیایی جهان است و مقر اصلی آن، در لودویگسهافن، آلمان قرار دارد
https://naftara.ir/vdciqzaz.t1apv2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما