طی حکمی از سوی مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا، «احمد زراعت‌کار» به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری این هلدینگ منصوب شد.
plusresetminus
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری هلدینگ انرژی گستر سینا منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدصادق عظیمی‌فر با صدور حکمی، «احمد زارعت‌کار» را به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری هلدینگ انرژی گستر سینا منصوب کرد.
متن حکم عظیمی‌فر به شرح زیر است؛
«برادر ارجمند جناب آقای احمد زراعت‌کار
سلام علیکم
با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری هلدینگ انرژی گستر سینا منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با اتکال به خداوند متعال، اتکا به شایستگی‌ها و تجارب ارزشمند خود و بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید. توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت، ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری، در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.
محمدصادق عظیمی‌فر»
رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور، نایب رئیس و دبیر کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی کشور و رئیس کارگروه موضوع کلیدی انرژی برنامه هفتم توسعه از جمله سوابق کارنامه مدیریتی زراعت‌کار به شمار می‌رود.
بر اساس این گزارش، پیش از این سید، ولی مصطفوی، مسئولیت معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری هلدینگ انرژی گستر سینا را بر عهده داشت که عظیمی‌فر طی نامه جداگانه‌ای از زحمات وی در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgwq9q.ak9wy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما