طی حکمی از سوی مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا، «سید، ولی مصطفوی» به عنوان سرپرست شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران منصوب شد.
plusresetminus
سرپرست شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدصادق عظیمی‌فر با صدور حکمی، «سید، ولی مصطفوی» را که پیش از این معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری هلدینگ انرژی گستر سینا بود، به عنوان سرپرست شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران منصوب کرد.
متن حکم عظیمی‌فر به شرح زیر است؛
«برادر ارجمند جناب آقای سیدولی مصطفوی
سلام علیکم
با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با اتکال به خداوند متعال، اتکا به شایستگی‌های و تجارب ارزشمند خود و بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید. توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت، ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری، در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.
محمدصادق عظیمی‌فر»
پیش از این سید کریم سپهری مدیریت شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران را بر عهده داشت که مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا طی نامه جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های وی در طول تصدی مدیریت این شرکت، تقدیر و قدردانی کرد.
شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران متعلق به هلدینگ انرژی گستر سینا، به عنوان یک نهاد مالی، سهامدار شرکت‌های حفاری شمال، پایندان و شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس (پدکس) محسوب می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdchkznz.23nxwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما