طی حکمی از سوی مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا، «هادی امیرشقاقی» به عنوان مدیرعامل شرکت تولیدی ایران تایر منصوب شد.
plusresetminus
مدیرعامل ایران تایر منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدصادق عظیمی‌فر با صدور حکمی، «هادی امیرشقاقی» را به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت تولیدی ایران تایر منصوب کرد.
متن حکم عظیمی‌فر به شرح زیر است؛
«جناب آقای هادی امیرشقاقی
سلام علیکم
با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت تولیدی ایران تایر منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با اتکال به خداوند متعال، اتکا به شایستگی‌های و تجارب ارزشمند خود و بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید. توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت، ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری، در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.
محمدصادق عظیمی‌فر»
به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی گستر سینا، «امیرشقاقی» دارای تحصیلات دکتری مکانیک از دانشگاه تهران است. مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت مایع‌سازی گاز طبیعی ایران (IRAN LNG)، عضو هیأت مدیره شرکت نفت جی و مدیر مهندسی شرکت پتروشیمی سبلان از جمله سوابق کارنامه مدیریتی امیرشقاقی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران به شمار می‌رود.
پیش از این علی خلیلی سرپرستی شرکت تولیدی ایران تایر را بر عهده داشت که به عنوان عضو هیأت مدیره این شرکت باقی ماند.
مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا نیز طی نامه جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های خلیلی در طول تصدی سرپرستی این شرکت تقدیر کرد.
شرکت تولیدی ایران تایر از جمله شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا به شمار می‌رود که تایر‌های انواع خودرو‌های سبک و سنگین را تولید می‌کند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdciwzaz.t1ap32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما