مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری ۲ هزار میلیارد تومان خرید داخل داشته و در بخش فیلتر نزدیک به ۴ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشتیم.
plusresetminus
صرفه جویی ۴ میلیون صرفه جویی در ساخت فیلترهای صنعت حفاری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رامین طهماسبی در نشست خبری با اصحاب رسانه در دومین روز چهاردهمین نمایشگاه نفت اهواز اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران یک شرکت بالادستی صنعت نفت است و نقش مهمی در این صنعت و صنعت حفاری بازی می کند.
وی افزود: شرکت ملی حفاری ایران ۶۵ دستگاه حفاری فعال دارد و در ده ماه نخست سال جاری ۹۸ حلقه چاه را تکمیل کردیم.
مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به ناترازی گازی در کشور و مصرف بالای گاز، تصریح کرد: با توجه به دستور اکید وزیر نفت در خصوص ناترازی گازی به سمت حفاری و توسعه چاه های گازی رفتیم.
طهماسبی پور گفت: چون از چاه های تعمیراتی به سمت چاه های توسعه ای رفتیم کار سخت شده است.
وی ادامه داد: بودجه تدارکات کالای شرکت ملی حفاری ایران ۳۱۷ هزار میلیارد تومان بوده و ۲۴ هزار قطعه حفاری ساخت داخل شده است و ۱۳۰۰ قطعه برای بار اول در حال ساخت است.
مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری با بیان این که از ساخت کالای مستمر به سمت ساخت کالای راهبردی رفتیم، گفت: ۱۰۰ قطعه حفاری و ۲۲ هزار قطعه در بخش تعمیرات نت داریم.
به گفته طهماسبی پور شرکت ملی حفاری ۲ هزار میلیارد تومان خرید داخل داشته و در بخش فیلتر نزدیک به ۴ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشتیم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdccosqs.2bq1o8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما