میزان درآمد پتروشیمی خارک در آذر ماه سال جاری حدودا ۸۰ درصد نسبت به آذرماه سال قبل افزایش یافته است.
plusresetminus
رشد ۸۰ درصدی فروش شخارک در طی یک ماه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، پتروشیمی خارک میزان درآمد یک ماهه خود را در آذرماه سال جاری حدودا ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده است درآمد‌های خارک نسبت به مدت زمان مشابه سال حدودا ۸۰ درصد افزایش یافته است.
پروپان، بوتان، پنتان پلاس، متانول و گوگرد از محصولات اصلی پتروشیمی خارک می‌باشد که در این دوره متانول با فروش بیش از ۱ هزار میلیارد تومان بیشترین نقش را در درآمد‌های شخارک داشته و پنتان با ۲۳۶ میلیارد تومان و بوتان با ۲۲۱ میلیارد تومان رتبه‌های بعدی قرار گرفته اند.
تعداد فروش پتروشیمی خارک در نهمین ماه از سال ۱۴۰۲
براساس تازه‌ترین گزارش منتشر شده از گزارش فعالیت ماهانه پتروشیمی خارک که در تارنمای کدال منتشر شده تعداد فروش این شرکت در نهمین ماه از سال جاری حدودا به ۱۷۵ هزار تن رسید که نسبت به آذرماه سال گذشته تعداد فروش شرکت فوق با رشد ۷۹ هزار و ۵۰۰ تن همراه بوده است.
جهش ۳۷۴ درصدی فروش متانول در یک ماه
این بنگاه اقتصادی در طی عملکرد یک ماهه آذر ماه سال گذشته ۲۴۶ میلیارد تومان متانول فروخته بود که در آذرماه سال جاری فروش این محصول با رشد ۳۷۴ درصدی به بیش از ۱ هزار میلیارد تومان رسید علاوه بر این میزان فروش متانول در مقایسه با ماه گذشته ۱۸۶ درصد افزایش یافته، فروش محصولات تولیدی شرکت پتروشیمی خارک عمدتا به صورت صادراتی است.
علاوه براین میزان درآمد جمعی شخارک از فروش متانول از فروردین تا پایان آذرماه سال جاری به بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
این شرکت بعنوان یکی از قدیمیترین شرکت‌ها در حوزه‌ی نفت در نظر دارد تا سال ۱۴۰۴ به مجموعه‌ای تولیدی – بازرگانی و یکی از سه قطب برتر عرضه متانول در منطقه تبدیل گردد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb55b8.rhbfapiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما