ورود پر قدرت نفت پارس به روانکارهای هوایی

دو محصول نوآور شرکت نفت پارس تائیدیه دانش بنیان گرفت

شرکت نفت پارس با اخذ تائیدیه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قدرت خود را در بازار روغن صنایع هوایی تثبیت کرد.
plusresetminus
دو محصول نوآور شرکت نفت پارس تائیدیه دانش بنیان گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،
همگام با سیاست گذاری شرکت نفت پارس در جهت گسترش فعالیت های تحقیق و توسعه و عرضه محصولات نوآور، دو محصول جدید به لیست محصولات دانش بنیان این شرکت افزوده شد. این شرکت که در ارزیابی های قبلی حائز عنوان شرکت دانش بنیان نوآور از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده بود، با ثبت دو محصول دانش بنیان جدید در سبد محصولات خود، گامی دیگر در جهت افزایش خودکفایی و تولید محصولات استراتژیک و هایتک برداشت.
به گزارش روابط عمومی نفت پارس، این دو محصول جدید پارس آیرو گریس GN-۲۲ و پارس هیدرولیک FH-۴۲ می باشد که به عنوان روانکارهای صنایع هوایی کاربرد دارند.
روغن FH-۴۲، نسل جدید روغنهای هیدرولیک مقاوم در برابر آتش در صنایع هوایی میباشد که جایگزین استانداردهای قبلی روغنهای هیدرولیک هوایی شده است و کاربرد آن در سیستمهای خلبان اتوماتیک، کمک فنر، ترمز و سیستم های کنترل فلپ هواپیما می باشد.
همچنین محصول دیگر پارس آیرو گریس GN-۲۲، گریس با روغن پایه سنتزی است که خواص ضد خوردگی، اکسایش و ضد سایش آن تقویت شده و در محدوده دمای گسترده کاربرد دارد. این گریس در روانکاری قطعات هوانوردی چند منظوره تحت شرایط عملیاتی سخت مثل بار و دمای بالا، روانکاری بیرینگ چرخ هواپیما، سیستمهای کنترل و دیگر قسمت های هواپیما کاربرد دارد.
شایان ذکر است، شرکت نفت پارس در سال ۱۴۰۰ با کسب تاییدیه دانش بنیان برای روغن پارس هیدرولیک
FH-۵۱ از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موفق به کسب عنوان دانش بنیان شده بود؛ با این وجود امسال نیز با اتکا به توان واحد پویای تحقیق و توسعه خود توانست محصولات دانش بنیان خود را افزایش داده و به سه محصول ثبت شده برساند.
دو محصول نوآور شرکت نفت پارس تائیدیه دانش بنیان گرفت
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdss0f.yt0so6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما