اکبر دادخواه مدیرعامل نفت پاسارگاد در جمع معاونین و مدیران این شرکت ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت تولید، فروش و بارگیری کشتی‌های صادراتی به تشریح افق کاری بزرگترین تولیدکننده قیر کشور پرداخت.
plusresetminus
افزایش صادرات اولویت اصلی نفت پاسارگاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، اکبر دادخواه مدیرعامل نفت پاسارگاد در جمع معاونین و مدیران این شرکت ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت تولید، فروش و بارگیری کشتی‌های صادراتی به تشریح افق کاری بزرگترین تولیدکننده قیر کشور پرداخت.
دکتر دادخواه ضمن قدردانی از همکاران سابق، معاونین جدید اجرایی و بازرگانی این شرکت را معرفی و در مسیر پیشبرد هرچه بهتر اهداف شرکت برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت تحقق بودجه در بحث تولید و فروش گفت: در ماه‌های آینده تا پایان سال توقع تلاش مضاعف از همه همکارانم برای تحقق هرچه بیشتر بودجه را دارم و از تمامی معاونین و مدیران می‌خواهم تا برای رفع موانع همت و تلاش هرچه بیشتر نشان دهند.
دکتر دادخواه، پاسخ مناسب به اعتماد سهامداران را رسالت اصلی خانواده نفت پاسارگاد دانست و افزایش تولید و فروش را از اولویت‌های کاری عنوان کرد.
دکتر دادخواه همچنین خاطرنشان کرد: اولویت نخست نفت پاسارگاد در ما‌ه‌های پیش رو، ساماندهی فرآیند فروش و تولید به ویژه تقویت حوزه صادرات خواهد بود.
وی در پایان از معاونان و مدیران خواست همچون گذشته با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در پیشبرد اهداف شرکت تلاش کنند.
نفت پاسارگاد با ۶ مجتمع تولیدی و ۲ پایانه صادراتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه شناخته می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcfymdy.w6dmcagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما