مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه افزود: شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه مجموعه‌ ای هماهنگ، با برنامه، با نشاط و هدفمند است که تلاش‌ میکنیم با حضور در این رویدادها، آنرا به بلوغ سازمانی برسانیم.
plusresetminus
اختتامیه جایزه ملی تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی در مخازن سبز پتروشیمی عسلویه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، جلسه اختتامیه ارزیابی جایزه ملی تعالی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با حضور ارزيابان ، مدیران و كارشناسان شرکت مخازن سبز روز دوشنبه در سالن کنفرانس شركت برگزار شد.
مهندس باتماني مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در این نشست با تقدير از حضور ارزیابان در شرکت بیان داشت: همه مدیران شرکت بر اهمیت این ارزیابی آگاه هستند و ارزیابی فرصتی ارزشمند براي بهبود و رشد است.
مدیرعامل شرکت افزود: شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه مجموعه‌ ای هماهنگ، با برنامه، با نشاط و هدفمند است که تلاش‌ میکنیم با حضور در این رویدادها، آنرا به بلوغ سازمانی برسانیم.
دکتر موسوی مدیر حوزه مديرعامل شركت مخازن سبز نيز در اين نشست بیان داشت: برای آمادگی بیشتر در این رویداد در ماه‌های قبل‌ دوره‌ ها و جلساتی برگزار شده است.
وي افزود: دوره‌ تعالی سازمانی رویدادی ارزشمند است و همه مدیران شرکت‌ آن‌را جدی گرفتند و امیدواریم حداقل‌ نسبت به سال قبل‌ روندی رو به رشد داشته باشیم.
دکتر موسوی از تداوم چنين رویدادی در شرکت خبر داد و گفت: همه‌ مدیران شرکت تلاش می‌کنند مخازن سبز را به جایگاه اصلی آن برسانند
دکتر ساعد مدیر حقوقي و امورقراردادها شرکت نيز در اين نشست‌ تصریح کرد ارزیابی مجدد براساس مدل‌ تعالی بهتر است در دوره های مختلف در یک‌سال انجام‌ گيرد.
وی از تشکیل کمیته راهبردی در شرکت مخازن سبز خبر داد که تدوین سند چشم انداز ۱۴۰۴ شرکت را در برنامه دارد این سند در راستای سیاست های شرکت شستان و اسناد بالادستی خواهد بود.
دکتر پرهیزکارمدير نظارت و بازرسي شرکت مخازن سبز نيز در این نشست اظهار داشت: از حضور ارزیابان در شرکت تقدیر و تشکر میکنم و حضور ايشان فرصتي خوب براي تعالی فرهنگ سازمانی است.
وي ادامه داد: سیاست گذاری این است واحدهاي مختلف روندی رو به رشد داشته باشند و این رویداد به مدیران شرکت کمک می‌کند.
دکتر پرهیزگار اضافه کرد: هدف نهایی ارتقا و رشد بهره وری همسو با دیگر بنگاه‌های اقتصادی براساس مدل تعالی سازمانی است و از رهنمودهای ارزیابان محترم نيز نهایت بهره را می‌بریم.
 این ارزیابی توسط تیم های توانمند ارزیابی از صنعت پتروشیمی صورت گرفت.
کارشناسان و مدیران واحدهای مختلف شرکت پتروشیمی ،بر اساس برنامه ی زمان بندی شده، مستندات و اطلاعات خواسته شده توسط ارزیابان بر مبنای ویرایش ۲۰۲۰ الگوی EFQM را طی سه روز کاری ارائه و بطور دقیق مورد ارزیابی گرفتند.
گفتنی است جایزه تعالی پتروشیمی از سال 1388 با ماموریت توسعه و گسترش فرهنگ تعالی و توانمندسازی صنعت پتروشیمی در بخش‌های تولیدی ، خدماتی و مجری راه‌اندازی شد بسیاری از سازمان های مرتبط با صنایع پتروشیمی هر سال در فرآیند ارزیابی جایزه تعالی پتروشیمی شرکت می‌نمایند .












انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc41qs.2bq148laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما