شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آیینی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، از دو بانوی فعال در حوزه سوخت‌رسانی کشور تجلیل و قدردانی کرد.
plusresetminus
قدردانی از بانوان سوخت‌رسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در این آیین از خانم سیده‌زهرا شفوی، جایگاه‌دار گیلانی با بیش از ۳۰ سال سابقه مدیریت جایگاه سوخت دومنظوره سیدشفوی در شهرستان املش و ملیحه محمودی، بانوی راننده نفتکش شاهرودی با بیش از ۱۵ سال سابقه رانندگی حمل‌ونقل بار و فرآورده‌های نفتی تجلیل شد.
خانم شفوی به‌عنوان یک کارآفرین ۷۶ ساله املشی تاکنون توانسته برای ۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی و با تجربه ۳۰ ساله جایگاهداری، تأمین و توزیع روزانه ۲۰ هزار لیتر بنزین، ۲۰ هزار نفت‌گاز و ۵ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم سی‌ان‌جی را مدیریت می‌کند.
وی همچنین عضو انجمن صنفی جایگاه‌داران استان گیلان نیز هست.
ملیحه محمودی، بانوی راننده نفتکش نیز با ۳۸ سال سن حدود ۱۰ ماه پیش با بارگیری یک محموله فرآورده از انبار نفت شهیدنصرتی منطقه شاهرود آغاز به‌کار کرده و یک بانوی خستگی‌ناپذیر است که با سه فرزند و با ۱۲ ساعت کار مداوم، توانسته در کنار فعالیت در عرصه سوخت‌رسانی (روزانه ۹ سرویس حمل فرآورده به مجاری عرضه سوخت)، به مدیریت خانه و خانواده نیز بپردازد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌عنوان متولی تأمین و توزیع انواع فرآورده‌ نفتی در کشور، توزیع روزانه حدود ۲۵۰ میلیون لیتر سوخت را به‌عهده دارد. حجم زیادی از فرآورده‌های نفتی که در سطح کشور توزیع می‌شود از طریق ۱۴ هزار نفتکش جاده‌پیما حمل و در بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ جایگاه عرضه سوخت توزیع می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch6knz.23nxidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما