پروژه پتروشیمی ابن‌سینا جزو طرح‌های راکد ۱۰ ساله در استان بود که در دولت سیزدهم عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد به نحوی که طی ۶ ماه ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
plusresetminus
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان در تشریح آخرین وضعیت پتروشیمی ابن‌سینا گفت: این طرح راکد ۱۰ سال بود که مردادماه امسال با حضور وزیر صمت به چرخه اجرا بازگشت و سرمایه‌گذار جدید به طرح اضافه شد.
مصطفی حقیقی با بیان اینکه پیشرفت پروژه از زمان احیا تاکنون حدودا ۱۰ درصد و طی ۱۰ سال گذشته نیز ۱۰ درصد برآورد شده است گفت: طی کمتر از ۶ ماه از زمان احیا این طرح معادل ۱۰ سال گذشته پیشرفت داشته است.
او گفت: در حال حاضر عملیات خاکبرداری پروژه انجام شده و در فاز اجرای مباحث عمرانی داخلی هستند به طوری که احتمالا خردادماه سال آینده در مرحله نصب تجهیزات زمینی قرار می‌گیرند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با تاکید بر اینکه طبق تعهدی که سرمایه‌گذار به استان داده طی سه سال این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد گفت: سرعت پیشرفت پروژه قابل توجه است به طوری که احتمالا بهره‌بردار زودتر از زمان تعهد به استان محقق شود.
حقیقی با بیان اینکه در این حوزه یک تیم رصد در استان تشکیل شده است گفت: تیمی با حضور دستگاه‌های نظارتی و اقتصادی تشکیل شده که هر دو هفته یکبار سرعت پیشرفت پروژه را مطابق جدول زمانبندی رصد می‌کنند.
او در پایان پتروشیمی ابن‌سینا را جزو طرح‌های راکد ۱۰ ساله در استان خواند که در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به مرحله اجرا و عملیات احداث بازگشته است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcftjdy.w6dmmagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما