اکبر دادخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، طی سفری به بندرعباس از مجتمع تولید قیر و پایانه صادراتی این شرکت بازدید به عمل آورد و تاکید کرد: مجموعه پاسارگاد برای همکاران عزیز خود ارزش زیادی قائل است و برای ایجاد شرایط مطلوب نهایت تلاش خود را می‌کند.
plusresetminus
بازدید مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد از مجتمع تولید قیر و پایانه صادراتی بندرعباس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، اکبر دادخواه مدیرعامل این شرکت، طی سفری به بندرعباس از این مجتمع بازدید و با حضور در جمع کارکنان این مجموعه، به بررسی دغدغه‌های آن‌ها پرداخت و گفت: مجموعه پاسارگاد در تهران حساب ویژه‌ای روی عملکرد این مجتمع باز کرده و حتما پیگیری‌های لازم برای حل چالش‌های شما عزیزان انجام خواهد شد.
او با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شرکت نفت پاسارگاد انجام مذاکره با سازمان‌های بالادستی است تا از این طریق در راستای حل دغدغه‌های کارکنان خود قدم بردارد اظهار کرد: قطعا فراهم کردن شرایط مطلوب برای شما در اولویت ما است.
دادخواه توضیح داد: بنابراین برای به ثمر نشستن روند مذکورانجام مذاکرات با سازمان‌های بالادستی در دستور کار است و می‌توان نوید پیگیری و حل دغدغه‌های موجود را داد
او افزود: متاسفانه موضوع تعیین طبقه‌بندی مشاغل کارکنان حداقل هفت سال معطل مانده است، اما از آن‌جایی که در حال حاضر با دولتی مردمی مواجه هستیم می‌توان امیدوار بود که پیگیری این موضوع از سوی ما با سرعت بیشتری در دستور کار قرار خواهد گرفت و جای نگرانی نیست.
دادخواه تصریح کرد: از آن‌جایی که یکی از اهداف شرکت نفت پاسارگاد تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش تورم و افزایش تولید است، سعی داریم تا با پیگیری امور مختلف مسیر افزایش ظرفیت تولید را تسهیل کنیم.
او در ادامه اظهار کرد: همچنین از آن‌جایی که در هر صنعت با توجه قوانین موجود پستی و بلندی‌هایی وجود دارد انتظار می‌رود نیروی کار وفادار به مجموعه باقی بماند و متقابلا مجموعه مدیریت این وفاداری را جبران خواهد کرد تا به این ترتیب شرایط ایده الی برای سازمان رقم بخورد.
دادخواه با اشاره به اینکه ارزش‌گذاری محصولات در صنایع با یکدیگر متفاوت است توضیح داد: چنین موضوعی باعث بروز اختلاف در ارزش‌گذاری محصولات تولیدی صنایع می‌شود، اما قطعا با همت کارکنان و پیگیری چالش‌های آنان از سوی مدیران می‌توان به راحتی از این موضوع گذر کرد.
مدیرعامل نفت پاسارگاد در پایان تصریح کرد: مجموعه پاسارگاد برای همکاران عزیز مجموعه خود ارزش بسیاری قائل است و در جهت رفع مشکلات آن‌ها تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcbfsb8.rhbfgpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما