ششمین شرکت بزرگ حمل‌و‌نقل کانتینری جهان ساخت ۱۲ کشتی کانتینری دو‌گانه سوز با سوخت متانول خبرداد.
plusresetminus
«جرمی نیکسون» مدیر وان خبرداد:استقبال گسترده شرکت های بزرگ کشتیرانی از متانول
جرمی نیکسون در گفت و شنود اختصاصی با خبرنگار نفت آرا با بیان اینکه  ائتلاف "وان" (Ocean Network Express)  در سال ۲۰۱۷ میلادی به دنبال ادغام  K" LINE، MOL و NYK تأسیس شد،گفت: این پروژه اولین سفارش ناوگان "وان" به منظور حرکت به سمت کشتیرانی سبز است.
وی با بیان مطلب فوق افزود: قرارداد ساخت این کشتی‌ها با شرکت‌های کشتی سازی چینی  Jiangnan Shipyard و Yangzijiang Shipybuilding امضا شده و هر کارخانه شش فروند کشتی می‌سازد که زمان تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۷ میلادی به بعد خواهد بود.
نیکسون ادامه داد: تصمیم این شرکت برای سرمایه گذاری در کشتی‌های دوگانه سوز با متانول و گاز LNG تحقق بخشیدن به استراتژی سبز شرکت است که از ابتکارات کلیدی ناوگان ما حکایت دارد.
این مدیر باسابقه در صنعت کشتیرانی با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم کشتی‌های این ناوگان تا سال ۲۰۳۰ میلادی باید به سمت صنعت برتر و پایدارتر حرکت کند،خاطر نشان کرد:کشتی‌ها به فنّاوری کارآمد انرژی با بدنه بهینه‌سازی شده و سیستم بازیابی حرارت‌های هدر رفته مجهز خواهند شد، همچنین کشتی‌ها دارای سیستم روغنکاری هوا و ژنراتور شفت خواهند بود که به افزایش بهره وری سوخت و کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای منجر می‌شود.
در این پروژه از تکنولوژی‌های جابه‌جایی کالا، کربن زدایی، استفاده از شیوه‌های مدیریتی نمونه برای بهبود کارایی و بهره‌وری، و اعمال ابتکارات فنی، اقتصادی و قانونی جهت کاهش کربن زدایی استفاده خواهد شد.
نیکسون تصریح کرد: CMA CGM، کاسکو و مرسک از اساسی‌ترین شرکای این پروژه کشتیرانی سبز هستند
این ائتلاف دارای دفاتر مرکزی در هنگ کنگ، سنگاپور، انگلیس، آمریکا و برزیل است ضمن اینکه با ۲۳۰ کشتی و ۱.۵ میلیون TEU ظرفیت به ۱۲۰ کشور خدمات ارائه می‌دهد.  
این ائتلاف از اعضای اصلی ائتلاف THE Alliance (THEA) که یک ائتلاف جهانی اقیانوسی است و شرکت HMM، هاپاگ لوید و یانگ مینگ در آن عضویت دارند.
شرکت‌های وان، CMA CGM، کاسکو و مرسک از اساسی‌ترین شرکای این پروژه کشتیرانی سبز هستند
https://naftara.ir/vdcg7n9q.ak9wz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما