«محمدهاشم نجفی اردکانی»، مدیرعامل پتروشیمی جم در جلسه ماهانه آنالیز عملکرد کسب و کار (BPA) با تأکید بر کاهش هزینه‌ها و پایداری تولید، خواستار استمرار تولید با کمترین هزینه ممکن شد.
plusresetminus
تأکید مدیرعامل پتروشیمی جم بر کاهش هزینه‌ها و پایداری تولید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، جلسه ماهانه آنالیز عملکرد کسب‌و‌کار پتروشیمی جم (BPA) با حضور «محمدهاشم نجفی اردکانی»، مدیرعامل، مدیران و رؤسای واحدهای سازمانی، پیش از ظهر دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ به طور همزمان در سالن جلسات صبحگاهی مجتمع و دفتر مرکزی (ویدئوکنفرانس) برگزار شد.
 در این نشست گزارش‌های آذرماه ۱۴۰۲ شامل شاخص‌های سودآوری، سود عملیاتی و تحلیل سود، وضعیت تولید و فروش و برنامه آینده شرکت ارائه و مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از آن شاخص‌های HSE و پروژه‌ها، گزارش پیشرفت برنامه‌های اجرایی و بازاریابی، عملکرد حقوقی و بازار سرمایه، پیش‌بینی تولید، حجم و ارزش فروش ماه آینده و قیمت محصولات مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه مسائل مهم واحدهای تولیدی، وضعیت پروژه‌های جاری، اهداف و میزان تحقق برنامه عملیاتی آذرماه، برنامه اجرایی واحدهای ستادی و فنی، ریسک‌های مهم، پیشرفت‌ پروژه‌ها و چالش‌های کسب و کار تحلیل و ارزیابی گردید.
همچنین در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص عملکرد ۹ ماهه شرکت، مدیرعامل پتروشیمی جم بر کاهش هزینه‌ها و پایداری تولید تاکید کرد.
شایان ذکر است اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار (Business Process Automation) یا BPA، استفاده از فناوری پیشرفته برای تکمیل فرآیندهای تجاری و اجرای وظایف تکراری با کمترین مداخله انسانی است. مجموعه‌ای از فعالیت‌ها که برای دستیابی به یک هدف سازمانی خاص مانند تولید محصول یا جذب مشتریان جدید استفاده می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc1pqs.2bq1s8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما