معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از نمایش توانمندی‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان و ۶ شرکت زیرمجموعه در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش خبر داد.
plusresetminus
نمایش توانمندی‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمد ده‌بیدیان با اشاره به برگزاری در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان به همراه ۶ شرکت زیرمجموعه امسال با قدرت بیشتری در این نمایشگاه حضور یافته است، افزود: باید توجه داشت که این هلدینگ در سال جاری رتبه برتر کشور در حوزه ساخت داخل را به خود اختصاص داده و از این رو در این نمایشگاه مسئولیت خطیرتری بر دوش ما قرار گرفته است.
معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه ارتباط مستمر با شرکت‌های دانش بنیان به واسطه شرکت مشعل پویا و همچنین تولیدات متخصصان داخلی هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی دو سال اخیر کمک قابل توجهی به عدم وابستگی به محصولات خارجی و خودکفایی این مجموعه داشته است، افزود: بخشی از این دستاوردها در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.
وی با دعوت از شرکت‌های دانش بنیان و متخصصان صنعت نفت برای حضور در غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان تصریح کرد: سعی ما ایجاد ارتباط و بهره برداری حداکثری از ظرفیت شرکت‌هایی است که توان رفع نیازهای ما را برای پیشبرد اهدافمان دارند و در این زمینه از هیچ همکاری و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است، پنجمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش با حضور بیش از ۲۷۰ شرکت کننده شامل مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی، شرکت های دانش بنیان تولیدکننده تجهیزات و ارائه دهنده خدمات در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، بانک های عامل و بیمه ها در فضایی به مساحت ۲۱ هزار مترمربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.
این نمایشگاه با مشارکت و حمایت انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، معاونت علمی و فناوری واقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران،انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی ، معاونت مهندسی و پژوهش وزارت نفت، پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و صندوق نوآوری و شکوفایی از ۹ تا ۱۱ بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch6mnz.23nxzdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما