پنجمین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل، از نهم لغایت یازدهم بهمن ماه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت پتروشیمی، پالایشگاهی و شرکت های دانش بنیان در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.
plusresetminus
حضور پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، این شرکت به عنوان یکی از صنایع پیشرو در این حوزه و با هدف معرفی” دستاوردها و فناوری های ایران ساخت” در پنجمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور یافته است.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در سالهای اخیر، با اتکا به دانش مهندسین جوان ایرانی، موفق به طراحی و ساخت پیچیده ترین دستگاه های مربوط به صنعت پتروشیمی گردیده و در این مسیر موجب جلوگیری از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور شده است.
انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت های سرمایه گذار در بخش پتروشیمی با هدف توسعه و گسترش بازارهای داخلی و خارجی، از دیگر برنامه های پتروشیمی امیرکبیر در حاشیه این نمایشگاه خواهد بود.
شایا ذکر است که نمایشگاه حمایت از ساخت داخل، با حضور شرکت های معتبر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور با شعار حمایت از محصولات داخلی و عدم وابستگی صنایع زیربنایی کشور به محصولات خارجی برگزار می شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcexn8z.jh8xxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما