رئیس واحد توسعه محصول، فن‌آوری و نوآوری پتروشیمی ایلام گفت: پتروشیمی ایلام موفق به دریافت پروانه Food Grade محصولات پلی‌اتیلن سنگین شد.
plusresetminus
پتروشیمی ایلام موفق به کسب پروانه «فود گرید» شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمود جاور رئیس واحد توسعه محصول و فناوری پتروشیمی ایلام، گفت: شرکت پتروشیمی ایلام در راستای حمایت از محیط‌زیست، ارتقاء سلامت جامعه و بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود موفق به کسب پروانه‌ی Food Grade محصولات پلی اتیلن سنگین برای ۶ گرید تولیدی شامل (۷۰۰۰F, 7700M Natural, 7700M Black, 8200B, 2200J, 2208J)، از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.
وی‌ افزود: واحد توسعه‌ی محصول، فن‌آوری و نوآوری مراحل دریافت پروانه‌ی Food Grade را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرد و این واحد در ۲ سال گذشته با ارتباط مستقیم و موثری که با دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام داشت تمامی مراحل دریافت پروانه را با موفقیت پشت سر گذاشت.
رئیس واحد توسعه محصول و فناوری پتروشیمی ایلام، ادامه داد: لازمه‌ دریافت پروانه‌ Food Grade، اخذ مجوزهای مقدماتی دیگر از جمله پروانه بهداشتی تاسیس و بهره‌برداری، دریافت گواهینامه برای مسئولین فنی، پروانه بهداشتی ساخت محصولات HDPE، به همراه شماره‌ی پروانه‌ی بهداشتی ساخت و در نهایت سیب سلامت بود که با تلاش همکاران واحد توسعه ی محصول، فن آوری و نوآوری اخذ شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdjk0f.yt0s56a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما