پانزدهمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی عسلویه افتتاح شد

همکاری پتروشیمی پارس با دانش‌بنیان‌ها

در مراسمی با حضور وزیر کشور ، استاندار بوشهر،مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و مدیران استانی و محلی صنعت ، پانزدهمین نمایشگاه نفت ،گاز ،پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی در عسلویه به همت پتروشیمی پارس افتتاح شد.
plusresetminus
همکاری پتروشیمی پارس با دانش‌بنیان‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، وزیر کشور در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت؛ توسعه  صنعت نفت و گاز به عنوان مزیت اصلی کشور  منوط به توسعه علم و فناوری است و باید سعی شود که در این زمینه توانمند حاضر شویم.
 احمد وحیدی گفت؛حوزه نوآوری  و توسعه فناوری ها یکی از موضوعات اساسی برای صنعت نفت و گاز محسوب می شود و باید برای توسعه فناوری در این زمینه ،شرکت های متعدد داشته باشیم که زمینه ساز این مساله شوند.
وی ابراز امیدواری کرد؛ که بر اساس تعریف ها و نیازمندی های واقعی و هدف گذاری های جدی و شبکه ای کردن، این شرکت ها بتوانند با آخرین دستاوردها کار را به جلو ببرند و در مسیر دانش حرکت کنند زیرا مزیت قطعی کشور ما در این حوزه ها است.
ایشان عنوان کرد؛ این نمایشگاه ها نقش مهمی در معرفی شرکت های دانش بنیان داشته و موتور محرک ما به افق نوآوری ها می باشد تا زنجیره  های ارزش راهبردی کشور ما شکل بگیرد.
استاندار بوشهر دیگر سخنران مراسم افتتاحیه بود و گفت؛ آنچه ما امروز به عنوان دستاورد در همه عرصه ها و صحنه ها داریم مدیون خون شهدا هستیم زیرا  بستر ساز اتفاقات بزرگ و تحولات علمی و فرهنگی عظیمی شده اند  تا  دانشمندان ما امروز خالق افتخارات صنعتی بزرگ در دنیا باشند.
دکتر احمد محمدی زاده گفت: نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی با حضور  ۱۶۰ شرکت صنعتی و تولید کننده کالا و خدمات فنی و مهندسی برگزار شده تا توان مهندسین و متخصصین ایران را به رخ جهانیان بکشند.
ایشان گفت؛ این نمایشگاه  تحول علمی و اتفاق  بزرگی است که نماد خودباوری در بین جوانان ایرانی نیز است.
در حاشیه این مراسم؛  آیین امضای چندین تفاهم نامه همکاری پتروشیمی پارس با شرکت های دانش بنیان نیز برگزار شد.
شایان ذکر است ؛ این نمایشگاه همه روزه از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی عسلویه از ساعت ۹ تا ۱۷ برپاست.

        انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcewp8z.jh8xxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما