شرکت‌های دانش‌بنیان راپکو و مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی به‌منظور ایجاد یک بستر ایمن، پایدار، به­روز و کارا برای رفع نیازهای فناورانه و دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
plusresetminus
تفاهم‌نامه همکاری و هم­افزایی شرکت‌های راپکو و مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، این تفاهم‌نامه در همایش و نمایشگاه ایران‌پتروکم به امضای علی طباطبایی، مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان کنترل فرآیند رادمان (راپکو) و مصطفی متدین، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی رسید.
‌این تفاهم­نامه با هدف همکاری، انتقال و استفاده از دانش و اطلاعات فنی، طراحی و مشارکت، بررسی، صحه‌گذاری و تکمیل داده‌ها و اطلاعات فنی سیستم‌های انتقال مواد و بسته‌بندی در واحدهای تولید پلی‌الفین تحت نظارت شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با هدف استفاده حداکثری از دانش مهندسی ایرانی و افزایش عمق ساخت داخل و کنسرسیوم سازی امضا شده است.
همکاری در شناسایی ظرفیت­های فناورانه در توسعه فناوری­های سیستم‌های انتقال مواد، شناسایی، ارزیابی و غربالگری فناوری‌های نوین برای معرفی به شرکت راپکو و توسعه فناوری‌های انواع مختلف سیستم‌های انتقال مواد و بسته‌بندی در واحدهای تولید پلی‌الفین در فرآیندهای مرتبط با صنعت پتروشیمی از تعهدات شرکت دانش بنیان راپکوست.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcaaan6.49ne615kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما