مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: این شرکت ۱۰۰ درصد برنامه ابلاغی تولید خود را محقق ساخته است.
plusresetminus
تولید در نفت و گاز مارون به صورت یکصد درصد محقق شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، قباد ناصری اظهار کرد: ۱۳۲ درصدی تولید نفت در بخش چاه‌ های ترمیمی در سال کاری محقق شد.
وی افزود: توانستیم با استفاده از دستگاه های فراورش سیار نفت (MOT) و تفکیک‌ گر سیار نفت (MOS) در عملیات اسیدکاری و احیاء چاه های نفتی، بیش از ۱۷۷ هزار بشکه نفت را استحصال و یک سال بدون نفت سوزی را سپری کنیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ادامه داد: از فروردین تا انتهای آذر ماه سال جاری با ۲۰۰ درخواست، ۴ هزار و ۵۲۲ قطعه مورد نیاز تجهیزات و ماشین آلات فرایندی با همکاری شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی ساخته شده است.
ناصری گفت: در حال حاضر برای تامین کالای مورد نیاز به ویژه در بخش تولید مشکل خاصی نداریم و هرآنچه بخواهیم را از منابع داخلی تامین می کنیم.
وی‌ با اشاره به در اختیار داشتن ۲ تکنولوژی پیشرفته نفتی، توضیح داد: با استفاده از دانش فنی و توان عملیاتی کارکنان شرکت یک دستگاه نمک گیر برقی سیار با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه در روز و یک دستگاه تفکیک گر سیار نفت(MOS) با ظرفیت روزانه ۵ هزار بشکه را درراستای بومی سازی تکنولوژی آنها ساختیم و آماده اشتراک گذاری تجربه و دانش مربوطه با سایر شرکت ها هستیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بیان کرد: ایجاد زیرساخت لازم جهت افزایش ظرفیت تولید و انتقال نفت از مخزن آسماری شادگان تا سقف ۱۳۰ هزار بشکه در روز، راه اندازی توربوکمپرسور ردیف دوم ایستگاه تقویت فشار مارون-۶ و جلوگیری از گاز سوزی به میزان ۱۵ میلیون فوت مکعب در روز، راه اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز مارون-۵ و جمع آوری ۱۴ میلیون فوت مکعب در روز گازهای مراحل پایین از جمله موفقیت های اخیر نفت و گاز مارون برای حفظ و نگهداشت تولید است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdccm4qs.2bq108laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما