مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به اقدام‌های فنی و عملیاتی در این شرکت اظهار کرد: بی‌شک همت، تلاش و روحیه جهادی کارکنان سبب افزایش ۱۲ برابری تولید نفت و افزایش بیش از ۳۰ هزار بشکه‌ای نفت شد.
plusresetminus
افزایش تولید بیش از ۳۰ هزار بشکه‌ای نفت در گچساران محقق شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، غلامرضا کمالی در نشست پیش‌بینی پنج‌ ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز این شرکت که با حضور علیرضا دانشی، مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران مناطق برگزار شد، گفت: تحقق صددرصدی تولید با هم‌افزایی کارکنان نفت و گاز گچساران نشان از روحیه ایثار، انقلابی و ازخودگذشتگی کارکنان این شرکت است.
وی ادامه داد: این شرکت با عبور از تحریم‌ها دشمنان نظام جمهوری اسلامی را مأیوس کرد و امروز در اوج عزت و سربلندی موفق شدیم به تولید حداکثری دست یابیم.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به محصولات تولیدی این شرکت افزود: نفت خام، گاز، گاز مایع و نفتا چهار محصولی است که شرکت نفت و گاز گچساران تولید می‌کند.
کمالی ادامه داد: این شرکت در گستره‌ای به عرض ۱۵۰ کیلومتر و طول ۳۵۰ تا ۴۰۰ کیلومتر در محدوده چهار استان فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کند.
وی اظهار کرد: مرکزیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهرستان گچساران است و این شرکت یکی از پنج شرکت زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با ۲۳ میدان نفتی است که هم‌اکنون ۱۶ میدان آن فعال است، همچنین ۸۵۷ حلقه چاه و ۱۰۵ مجموعه تفکیک‌گر در کنار چاه‌ها داریم که به هرکدام از این‌ تفکیک‌گرها تعداد قابل‌توجهی چاه متصل است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: شرکت نفت و گاز گچساران به‌عنوان یک شرکت ویژه و راهبردی در جنوب کشور، افزون بر مدیریت و راهبری کل صادرات نفت خشکی کشور، تأمین بخشی از خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های کشور را نیز به‌عهده دارد، از این رو این شرکت را قلب نفت ایران نیز می‌شناسند.
کمالی تصریح کرد: با تبعیت از راهبردهای درست و اصولی تدوین‌شده از سوی دولت سیزدهم، سیاست‌گذاری‌های صادقانه وزیر نفت و آمادگی نیروهای فنی و عملیاتی توانستیم برنامه‌های افزایش تولید شرکت نفت و گاز گچساران را محقق سازیم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcizvaz.t1apq2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما