فرایند اهدای خون با حضور گسترده کارکنان شرکت‌های هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهرو با حضور جمعی از کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه و با همکاری سازمان انتقال خون استان بوشهر در مجتمع پتروشیمی سبلان برگزار شد.
plusresetminus
اهدای خون توسط کارکنان پتروشیمی سبلان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، تیم سیار انتقال خون استان بوشهر در مجتمع پتروشیمی سبلان در عسلویه مستقر و فرایند اهدای خون آغاز شد که مورد استقبال گسترده کارکنان پتروشیمی سبلان و دیگر شرکت‌های پتروشیمی منطقه قرار گرفت.
مدیرعامل پتروشیمی سبلان نیز با حضور در این پایگاه انتقال خون، ضمن قدردانی از حضور و تلاش‌های تیم سیار، گفت: این امر خداپسندانه شایسته قدردانی است و به سهم خودم هم از تیم پایگاه انتقال خون و هم از کارکنان پتروشیمی سبلان و دیگر شرکت‌ها که در این فعالیت خداپسندانه شرکت کردند، قدردانی می‌کنم.
وی افزود: ما در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو هستیم و این دو مناسبت ضرورت اهدای خون را به جهت نیاز مبرم در این ایام مضاعف می‌کند. خوشحالم که چنین همکارانی در شرکت سبلان و صنعت پتروشیمی کشور داریم که همواره اهمیت این کار را درک کردند و پیشقدم هستند.
مهندس رضا کریمی تاکید کرد: این برای دومین بار در سال جاری است که پایگاه در شرکت سبلان مستقر شده و فرایند اهدای خون انجام می‌شود. این کار مهم هم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ماست و هم وظیفه انسانی است که انشالله تلاش خواهیم کرد تداوم داشته باشد و بتوانیم گستره اثربخشی و مشارکت آن را افزایش دهیم.
وی ادامه داد: در هر حال این مایه خوشحالی و مباهات است که پتروشیمی سبلان یکی از فعالان موثر در زمینه این امر خداپسندانه است و ما همه تلاش خود را برای فعالیت بیشتر و موثرتر در این زمینه خواهیم کرد.
در پایان این فرایند نیز مهندس کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان ضمن اهدای لوح سپاس از حضور تیم سیار انتقال خون قدردانی کردند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdzn0f.yt0sf6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما