مقالات پژوهشگران شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس در حوزه های مرتبط با هوش مصنوعی،فناوری و تکمیل زنجیره ارزش صنعت متانول؛درپایگاه های تخصصی علمی، ژورنال ها و سمینارهای مرتبط با صنعت؛مورد پذیرش و در نوبت ارائه قرار گرفتند.
plusresetminus
درخشش مهندسان جوان پتروشیمی آپادانا در کنفرانس های معتبر مرتبط با صنعت متانول
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مهندسان جوان شرکت؛تاکنون موفق به چاپ مقاله در ژورنال ها و ارائه در کنفرانس های تخصصی مرتبط با صنعت متانول شده اند.چاپ مقاله در نشریه مهندسی شیمی ISI
به گزارش اداره توسعه ارتباطات و برند شرکت پتروشیمی آپادانا، بر این اساس؛ مقاله فردین حسینی با موضوع “مطالعات آزمایشگاهی و مدل سازی هوش مصنوعی؛ حذف آلاینده های رنگی از پساب در ژورنال ISI با محوریت مهندسی شیمی و تکنولوژی به چاپ رسیده است.
پذیرش و ارائه مقاله در کنفرانس سوخت و احتراق
در بخش ارائه نیز؛ مقاله محمد بهبهانی،فردین حسینی و زانیار سیف پناهی،با موضوع “مدل سازی CFD اثر افزایش متانول به بنزین بر مشخصه های احتراق”در دهمین کنفرانس سوخت و احتراق مورد پذیرش قرار گرفت و ارائه شد.
پذیرش و ارائه مقاله در کنفرانس های توسعه و فناوری در مهندسی شیمی و کاتالیست
همچنین؛مقاله های “کاربرد متانول به عنوان سوخت کشتی؛مطالعه موردی بر ارزیابی اقتصادی و زیست محیطی” و “مطالعه آزمایشگاهی تولید گاز سنتز با استفاده از روش نانو فتوکاتالیست در حضور فاز آبی” از سوی عبدالله گلکاری و ایوب بهمیاری به ترتیب در هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه و فن آوری در مهندسی شیمی و چهارمین کنفرانس کاتالیست ایران مورد پذیرش قرار‌گرفته و ارائه شدند.
پذیرش و ارائه در کنفرانس فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر
در بخش دیگر همچنین مقاله مسعود رحیمی با موضوع “ارزیابی هوش مصنوعی در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی” در اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات ، مدیریت و کامپیوتر مورد پذیرش قرار گرفته است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcexo8z.jh8xoi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما