مهندس اسحاقی و هیات مدیره ابراز امیدواری کردند با برنامه ریزی های انجام شده در ایرانول خواهیم توانست علاوه بر توسعه همه جانبه این شرکت، گام های موثری برای پیشرفت، سربلندی و آبادانی کشور عزیزمان برداریم.
plusresetminus
ایرانول در مسیر توسعه، پیشرفت و باز پس گیری جایگاه اصلی اش در صنعت روانکاران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، هیات مدیره و‌ مدیرعامل جدید شرکت نفت ایرانول طی بازدید از واحدهای مختلف پالایشگاههای روغن سازی ایرانول در تهران و آبادان ضمن اطلاع از روند انجام امور و وضعیت بخش های مختلف ایرانول، نظرات خود را در خصوص بررسی موانع و اقدامات لازم برای توسعه همه جانبه ایرانول و بازگشت ایرانول به جایگاه اصلیش ارائه کردند.
مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، به همراه مجید آذری پور، رییس هیات مدیره، سید روح اله فقیهی عضو موظف هیات مدیره و محمد رضا ماندگاران عضو هیات مدیره ایرانول، در سلسله بازدید های خود از بخش های مختلف این شرکت، نسبت به ارائه برنامه های استراتژیک با هدف پیشرفت و اعتلای هر چه بیشتر نام ایرانول اقدام کردند. 
بر اساس این گزارش در نشست های برگزاری شده با حضور مدیر عامل، هیات مدیره، معاونین، مدیران و روسای شرکت در تهران و آبادان ضمن بررسی وضیعت ایرانول و شاخص های عملکردی آن، مهندس اسحاقی مدير عامل ایرانول، اهميت نيروي انساني را يادآورشدند و برای اعتلای نام ایرنول، تلاش مضاعف و همدلی بیشتر کارکنان را خواستار شدند . 
شایان ذکر است، با هدف هم افزایی و تعامل بیشتر و رفع موانع مشکلات پیش رو، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره جلساتی را با دکتر آرمان فر مدیرعامل پالایشگاه تهران، دکتر جاوید، رئیس محیط زیست شهرستان آبادان، دکتر قیم، مدیرعامل پالایشگاه آبادان، دکتر عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، مهندس گرایلو مدیر کل بندر  امام خمینی (ره) ماهشهر برگزار و ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه و دلسوزانه فعلی، خواستار تعامل بیش از پیش شدند. 
در پایان این دیدارها مهندس اسحاقی و هیات مدیره ابراز امیدواری کردند با برنامه ریزی های انجام شده در ایرانول خواهیم توانست علاوه بر توسعه همه جانبه این شرکت، گام های موثری برای  پیشرفت، سربلندی و آبادانی کشور عزیزمان برداریم. 
گفتنی است اسحاقی که از مدیران اجرایی موفق و خوشنام صنعت نفت هست از سال ۱۳۸۷ تاکنون در دولت های مختلف بوده و شش سال مدیر عامل ایرانول بود که از مدیران عامل موفق و محبوب کارکنان ایرانول هست و دو هفته ایی هست که مجددا به ایرانول برگشته و انگیزه مضاعفی بین کارکنان و مدیران برای تحول و ‌پیشرفت ایرانول و رسیدن ایرانول به جایگاه اصلیش ایجاد شده است. لازم به ذکر است که در زمان مدیرعاملی اسحاقی، ایرانول از نظر سهم بازار، صادرات، سود، فروش و تولید در بین چهار شرکت روانکاران جایگاه دوم را داشت.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcfj1dy.w6dm1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما